Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu ska jag överge min trikåsjal för en vävd sjal som jag längtat efter så länge... Jag är rätt ny inom sjalandet och har försökt kolla runt lite och den jag fastnat för är en Girasol Exclusive, Amitola - Fresca Silvestre weft, jag tycker den ser så fin och mysig ut.
Men så skulle jag klicka hem den hos Knyt-an och blev då osäker, är det verkligen den sjalen jag ska ha, är den bra?

Ni vet, det är ett stort steg det här med att klicka hem första sjalen :lol:
Jo klart man kan ha många men har precis lyckats övertala sambon om att jag faktiskt behöver en vävd sjal och då behövde han ett laserpass (som nästan kostade som två sjalar så jag har nästan en halv sjal innestående där om det ska vara rättvist =) ) :wink:
Men jag vill lite va säker på att det blir rätt bra ialalfall så jag inte ångrar mej direkt när jag får hem sjalen och lagt ut nästan tusen pix, hur nu någon annan kan tala om vad som är rätt för mej men.... :D
Användarens profilbild
Av Cisco
thowida skrev:den du tycker är snygg, annars säljer du den här :fnissa:
Håller med! Innan man klämt på några sjalar så beställer man den man tycker är snyggast! Andrahandsvärdet är ju ganska högt och det är inte så svårt att sälja/byta här på SB.
Nu är det kört! :lol:
Sjalen är beställd och tom skickad, bra service! Så nu längtar jag tills den kommer och sen ska vi ut och testbära...

Kollade lite här efter begagnade men hittade inte riktigt nåt som föll mej i smaken rent utseendemässigt så det fick bli en ny och som ni säger, andrahandsvärdet är ju rätt bra så skulle vi inte funka ihop så kan den ju få en annan familj :heart:
malin_ceasar skrev:Nu är det kört! :lol:
Sjalen är beställd och tom skickad, bra service! Så nu längtar jag tills den kommer och sen ska vi ut och testbära...

Kollade lite här efter begagnade men hittade inte riktigt nåt som föll mej i smaken rent utseendemässigt så det fick bli en ny och som ni säger, andrahandsvärdet är ju rätt bra så skulle vi inte funka ihop så kan den ju få en annan familj :heart:
Lycka till!
Hoppas du blir nöjd! :)
Användarens profilbild
Av Cisco
malin_ceasar skrev:Nu är det kört! :lol:

:tumup: :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?