Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Det beror väl lite på hur syvan man är. Jag tror att den är lättare att klä om än en modern vagn och borde inte vara några problem att klä om.
När jag klädde om min vagn sprättade jag bort det gamla tyget och använde som mönster. Det blev hur bra som helst. Det svåraste var sufletten som krävde en hel del handsömnad.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Tja, någon toppsömmerska är jag inte direkt, men den verkar rätt lätt att plocka isär :D
Frågan är om sambon, som hittade den på blocket, ska få vara med & bestämma hur den ska se ut 8)

Kan man klä den i PUltyg kanske? Det vore ju lite praktiskt till suffletten i alla fall.
Så blir jag av med lite PUltyg på köpet för mitt lager är alldeles för stort för tillfället :lol:
Av Singoalla
linafelicia skrev:Det beror väl lite på hur syvan man är. Jag tror att den är lättare att klä om än en modern vagn och borde inte vara några problem att klä om.
När jag klädde om min vagn sprättade jag bort det gamla tyget och använde som mönster. Det blev hur bra som helst. Det svåraste var sufletten som krävde en hel del handsömnad.
Håller med här. Jag har klätt om vagn och det gick över förväntan trots att jag var höggravid och kanske inte hade bästa tålamodet. Gör som linafelicia och använd det gamla tyget som mönster och ta det lugnt. Ett steg i taget. :tumup:
Mary-Li skrev:Fota massor när du tar isär alltihop. Det är sååå mycket lättare att få ihop det sen!!
Just det. Fota och anteckna massor, så gjorde jag och så antecknade jag på dom gamla bitarna vad som varit upp och ner för det var inte så lätt att komma ihåg efter man plockat loss allt.
Användarens profilbild
Av Shuna76
Vill ni hjälpa mig att välja tyg?
Dessa har jag att välja mellan. Bilderna är inte de bästa. Färgerna, speciellt på de mönstrade, är starkare i verkligheten. På bild 2, den som går i rosa/grönt/lime får ni bortse från det orangea tyget. Det var suffletten klädd i på insidan.
Bild

Så här tänker jag. Nr 1 blir i det mönstrade tyget, nr 2 blir enfärgat.
Bild

Suffletten blir mönstrad på både insida & utsida. Där bryr jag mig inte om att sprätta bort det gamla tyget då jag tänker att det ger lite stadga. Få se om jag får till det som jag vill, annars får jag sprätta ändå.
På resten av vagnen sprättar jag bort det gamla & den får också ny vaddering.

Tack för alla tips om att fota & markera, det ska jag verkligen göra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?