Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad fina bilder på mina alster, tjoffsann! Det där med mösstorlek till en liten när ens egna barn är stora är lite svårt att bedöma, bättre för stort än för litet i alla fall, man kan ju vika upp kanten. Och det är mitt allra första försök till att sy en mössa!

Vilka fina saker ni gör allihop! :vågen: Stickfodralet :love: .
Vad roligt att du gillar dem. Och de ser ju ut att trivas bra i din fina soffa.
Sia skrev:Lisa och Bertil sitter å ugglar i soffan å tittar på fuskbyggarna....
Bild
Coolt med fyllning av körsbärskärnor, jag har bara testat vete och linfrö som värme-fyllning förut. :tumup:
jag ääälskar dom långa benen!!! :love:
Alltså... Ugglor... Vem är egentligen ansvarig för den här iden?
Jag vet/visste precis vad jag ville göra, men ugglekräket vägrade och gjorde sej bara till något annat. Flera gånger. Nåt som inte alls passar den som ska få det!
Det enda jag kunde göra var ju att göra ugglekräket till viljes, ochförst NU kunna börja på vad JAG tänkte göra. Puh, svettigt det här. Kommer dock att hinna klart så ingen fara på taket.
Här gick första uggleprojektet åt skogen. Nu håller jag på med nummer två, och då går jag och tappar min nål utomhus (hör hur dumt det låter!), den ramlade av sin tråd och är puts väck! Jag har ingen likadan heller :( . Så nu får jag improvisera... Just nu är livet inte riktigt på min sida, i stort såväl som smått. Hoppas dock jag hinner uggla klart i tid.
Kesti skrev:Här gick första uggleprojektet åt skogen. Nu håller jag på med nummer två, och då går jag och tappar min nål utomhus (hör hur dumt det låter!), den ramlade av sin tråd och är puts väck! Jag har ingen likadan heller :( . Så nu får jag improvisera... Just nu är livet inte riktigt på min sida, i stort såväl som smått. Hoppas dock jag hinner uggla klart i tid.
:vågen: Hittat nålen! Puh!
Kesti skrev:
Kesti skrev:Här gick första uggleprojektet åt skogen. Nu håller jag på med nummer två, och då går jag och tappar min nål utomhus (hör hur dumt det låter!), den ramlade av sin tråd och är puts väck! Jag har ingen likadan heller :( . Så nu får jag improvisera... Just nu är livet inte riktigt på min sida, i stort såväl som smått. Hoppas dock jag hinner uggla klart i tid.
:tumup:
HPe skrev:Alltså... Ugglor... Vem är egentligen ansvarig för den här iden?
Jag vet/visste precis vad jag ville göra, men ugglekräket vägrade och gjorde sej bara till något annat. Flera gånger. Nåt som inte alls passar den som ska få det!
Det enda jag kunde göra var ju att göra ugglekräket till viljes, ochförst NU kunna börja på vad JAG tänkte göra. Puh, svettigt det här. Kommer dock att hinna klart så ingen fara på taket.
Förlåt! :hide:
Men alltså jag får ju säga till mitt försvar att det var flera här som tyckte att det var en bra id'e och anmälde sig frivilligt, kan jag kompensera dig på något vis för det besvär du har gått igenom? Eller räcker det med att du blev tilldelad en helt fantastisk bytes-kompis? :klappar:
Kesti skrev:
:vågen: g
Sia skrev:
ellla skrev:Bilder!
Bild
utfällt
Bild
Jag vill också haaaa!!!! :love:
Vart kommer tyget ifrån?
Jag kommer inte ihåg, det är Kvarnvik som har köpt ut åt mig, men eftersom hon var någonstans utan mig :wink: kan det ha varit på Skroten. Det har legat i minst ett år. Fodret är vanligt Quilttyg, men jag antar att det var ugglorna du menade?
Kesti skrev:
:vågen:
  • 1
  • 16
  • 17
  • 18
  • 19
  • 20
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?