Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av caimos
Skickar ut en tanke här, ifall någon har bra tips/idéer.

Jag har köpt en begagnad sittvagn, brio race. Är helnöjd med mitt kap, bortsett från att korgen saknas. Har kollat vad det kostar att köpa en ny korg separat från brio, och det går på 450 kr (jag betalade 300 för vagnen)... :|

Hur svårt kan det vara att sy en sån korg? Någon som testat eller vet hur man gör?

(Eller någon som vet någon som har en korg utan vagn de vill bli av med? :wink: )
Användarens profilbild
Av Titinea
Om du menar tygkorgen som är under vagnen så tror jag att det går. Ha en skiva till bottnen och knappar på tyget som viks över metallpinnarna och knäpps. Men vad jag tror är svårt att få tag i är sådant där tyg som ser ut som nät. jag har själv letat efter det som en tok och hittat tyll som närmast, vilket inte riktigt passar till sådant. Sätt reflexer på den också och använd tyg av grov polyester.

Lycka till! :D
Av ele
det skall väl gå, se om du hittar någon med likadan vag så du kanske kan få rita av/ mäta. Minns inte om den går att ta av. vet att det gick på liggvagnen...
Användarens profilbild
Av caimos
Titinea skrev:Om du menar tygkorgen som är under vagnen så tror jag att det går. Ha en skiva till bottnen och knappar på tyget som viks över metallpinnarna och knäpps. Men vad jag tror är svårt att få tag i är sådant där tyg som ser ut som nät. jag har själv letat efter det som en tok och hittat tyll som närmast, vilket inte riktigt passar till sådant. Sätt reflexer på den också och använd tyg av grov polyester.

Lycka till! :D
Ja det är typ så jag också har tänkt. :) Såhär ser vagnen ut, fast lite äldre modell: http://www.brio.se/sv-SE/To_Go_Stroller ... /Race.aspx
Har inte hittat någon vagn att studera och kopiera än, men får väl leta rätt på en.

Skulle även vilja skicka ut en efterlysning ifall någon sitter på en sådan korg men inte använder den, kanske ska testa i någon av köp/sälj och gebort-trådarna också...

Tack för svar!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?