Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jessicatja
Hur ser den ut på riktigt??? Har kikat på alla foton jag hittar och jag tycker inte färgerna är lika på någon av bilderna... Ibland mörkgrön, ibland brun och ibland "senapsgul-brun"...

Någon som kan ge mig lite klarhet i vilka nyanser Hoppediz Panama har, så att jag kan ge Mobyn lite sällskap i sjalgarderoben (blir det inte Panama så blir det väl någon annan :roll: ).
Av luxia
Tja ... Olivgrön och brun, skulle jag säga. (Men min är inte till salu! ;) )
Användarens profilbild
Av Ezereht
Synd (den inte är till salu) Luxia för den är fin ;)
Användarens profilbild
Av Anna
Jag skulle nog kalla den bruna för mullvard eller något. Liksom brun åt det gråare hållet. Jättefin är den iaf. Men min är nog inte heller till salu tror jag.
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:Jag skulle nog kalla den bruna för mullvard eller något. Liksom brun åt det gråare hållet. Jättefin är den iaf. Men min är nog inte heller till salu tror jag.
Har du en panama?
Användarens profilbild
Av jessicatja
Hmmm... olivgrön? Det är nog inte riktigt vi - tror jag. Fast den ser snygg ut!

Äsch, jag har verkligen grym beslutsångest! Får fundera vidare en stund (säkert ett par veckor till om jag känner mig själv :roll: )
Användarens profilbild
Av marlene
jessicatja skrev:Hmmm... olivgrön? Det är nog inte riktigt vi - tror jag. Fast den ser snygg ut!

Äsch, jag har verkligen grym beslutsångest! Får fundera vidare en stund (säkert ett par veckor till om jag känner mig själv :roll: )
Ja jag tycker att den är olivgrön och grå/brun, super fin :lol:
Användarens profilbild
Av mojsan
...(mossgrön)nej, ångrare mig, MILITÄRGRÖN-smutsigt grafitgrå skulle jag vilja minnas. Men jag har ingen själv. (Miriel har bättre färgseende än jag)
Senast redigerad av mojsan den tor nov 10, 2005 22:33, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av miriel
Jag tycker färgerna är ganska ok återgivna här:
Bild

Olivgrön/militärgrön? (kanske man kan säga) och mullvadsbrungrå? :lol:
Svårt det här med nyanser, ljuset vid fototillfället påverkar ju så mycket.

Snygg är den i vickefall som helst! :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
marlene skrev:
Anna skrev:Jag skulle nog kalla den bruna för mullvard eller något. Liksom brun åt det gråare hållet. Jättefin är den iaf. Men min är nog inte heller till salu tror jag.
Har du en panama?
Jo, jag har en men den är tänkt att ge bort till en ännu inte så aktiv sjalbarnsmedlem.
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:
marlene skrev:
Har du en panama?
Jo, jag har en men den är tänkt att ge bort till en ännu inte så aktiv sjalbarnsmedlem.
Rackarns, jag hade ju tänkt skriva att om du har tänkt sälja den nån gång vill jag ha första ting :? Panama är min favis hoppis färg :lol:
Användarens profilbild
Av Anna
Men jag har inte riktigt bestämmt om den ska få vara långsjal elelr bli ringis och i så fall får du chans före alla andra på den andra.
Användarens profilbild
Av marlene
Anna skrev:Men jag har inte riktigt bestämmt om den ska få vara långsjal elelr bli ringis och i så fall får du chans före alla andra på den andra.
det låter bra :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?