Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag sydde en i helgen av ett vanligt örngott och fyllde med matvete från affären. HR dock läst att fodervete från lantmännen är billigare och funkar lika bra.
Miamamman skrev:Fanns bara 20-lit säck på Granngården och det kändes som lite mycket...
Men det är så mycket billigare än om man köper matvete.
Har du katter? Då kan man så det som kattgräs.
Annars kan man kanske gå ihop några stycken och dela?

Jag köpte en säck (osäker på om det var 10kg eller 20kg) och den höll ju rätt länge och jag sydde massor av vetekuddar till julklappar det året :tumup: 8)
Emma_oh skrev:
Miamamman skrev:Fanns bara 20-lit säck på Granngården och det kändes som lite mycket...

Jag köpte en säck (osäker på om det var 10kg eller 20kg) och den höll ju rätt länge och jag sydde massor av vetekuddar till julklappar det året :tumup: 8)
Och så syr man ett helt gäng med småpåsar 10*10 cm typ och har i frysen till bulor och sånt!
ellla skrev:
Emma_oh skrev:

Och så syr man ett helt gäng med småpåsar 10*10 cm typ och har i frysen till bulor och sånt!
:notes: :tackar:
Användarens profilbild
Av Ashe
Inspirerad av trådem skickade jag iväg maken att handla vete på granngården.
Lika bra att passa på när han ändå skulle köra min pappa, för då kan pappa betala. :tumup:

Tack för inspirationen! :app:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?