Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Boadicea skrev:men hur vet man vilken som är vilken? tycker itne jag har sett att det står nåt hos återförsäljare...MammaTillFelicia skrev:ursäkta om jag trådkapar lite, men är alla indios med ull i? eller hur vet man om de är med ull eller inte? verkar som många tycker ullindiosarna är väldigt annorlunda och mysiga, så man blir ju lite sugenNix, alla Indios är inte ull/bomull. De flesta är nog "vanliga" bomull, men sen finns det med ull, och även hampa och kanske nåt annat som jag glömt. Jag har provat två Indios med ull och gillar dom jättemkt. Har även haft flera vanliga och de är också underbara, men inte riktigt lika gosiga som ullisarna.
MammaTillFelicia skrev:vi har inte tagit in några med ull, framförallt för att de är lite mer svårskötta så det finns risk för missnöjda kunderBoadicea skrev:men hur vet man vilken som är vilken? tycker itne jag har sett att det står nåt hos återförsäljare...MammaTillFelicia skrev:ursäkta om jag trådkapar lite, men är alla indios med ull i? eller hur vet man om de är med ull eller inte? verkar som många tycker ullindiosarna är väldigt annorlunda och mysiga, så man blir ju lite sugenNix, alla Indios är inte ull/bomull. De flesta är nog "vanliga" bomull, men sen finns det med ull, och även hampa och kanske nåt annat som jag glömt. Jag har provat två Indios med ull och gillar dom jättemkt. Har även haft flera vanliga och de är också underbara, men inte riktigt lika gosiga som ullisarna.
diddeldi skrev:MammaTillFelicia skrev:AHA, tack för svaret!Boadicea skrev:men hur vet man vilken som är vilken? tycker itne jag har sett att det står nåt hos återförsäljare...MammaTillFelicia skrev:ursäkta om jag trådkapar lite, men är alla indios med ull i? eller hur vet man om de är med ull eller inte? verkar som många tycker ullindiosarna är väldigt annorlunda och mysiga, så man blir ju lite sugenNix, alla Indios är inte ull/bomull. De flesta är nog "vanliga" bomull, men sen finns det med ull, och även hampa och kanske nåt annat som jag glömt. Jag har provat två Indios med ull och gillar dom jättemkt. Har även haft flera vanliga och de är också underbara, men inte riktigt lika gosiga som ullisarna.
vi har inte tagit in några med ull, framförallt för att de är lite mer svårskötta så det finns risk för missnöjda kunder. men skulle vi ta in i ull så skulle vi definitivt skriva ut det
. vi har ju inne i siden och det skriver vi tydligt så man vet vad man får.
Boadicea skrev:Klart du vågar, vet inte om de har mer än färgvisningar på alla, på zimt/kobalt kan man få se en del fina bilder.thanisa skrev:Det finns en sida där man kan se väldigt många av de didymossjalarna som har funnits.Ska man våga kolla på den sidan...?
http://www.birdiesroom.com/
En del finns under limited edition och new releases, sen under swatches och historical swatches kan man se en del av de ullindiosarna de haft.
Boadicea skrev:Tja, jag vet inte men det finns en del som verkar ha många.... och då ofta i färger som är liknande. Finns ju en del på the babywearer som har typ 5 st vit-rosa indiosar och sen en del till såklart.thanisa skrev:Nu har jag tittat och drägglat...Boadicea skrev:Klart du vågar, vet inte om de har mer än färgvisningar på alla, på zimt/kobalt kan man få se en del fina bilder.thanisa skrev:Det finns en sida där man kan se väldigt många av de didymossjalarna som har funnits.Ska man våga kolla på den sidan...?
http://www.birdiesroom.com/
En del finns under limited edition och new releases, sen under swatches och historical swatches kan man se en del av de ullindiosarna de haft.Vad många fiiiiina det fanns! (hur många Indios kan man ha egentligen...?
)
Boadicea skrev:Hade dem gjort det så hade den tagit slut i ett nafs. Tror det finns såpass många som gillar wellen och många av dem hade velat testa en ullvariant att färgsättningen inte hade varit så viktig. I och för sig är ull jobbigare att färga hemma så en helvit hade kanske inte varit första valet men en i rosatoner hade varit suveränt.Lin skrev:Ja, tänk vad mju den skulle vara... *ler drömskt* Dax för ett till mail till Didymos, kanske... Mailade dom i förrgår oxå.Boadicea skrev:thanisa skrev:Själv funderar jag starkt på att sälja en av mina då jag kommit fram till att jag är en wellen person. Jag föredrar wellen framför indiosar. Men jag ska ge hampan ett tag till och sen är ju zimt/kobalt så goosig så den kan man ju inte sälja...Tänk dig en wellen m ull i! (Eller finns det?)DET hade verkligen varit något!
Jag föredrar helt klart min ullinio framför den vanliga indion jag hade. Men Wellen är ju en helt underbar sjal och om den fanns i ull... *drömmer*
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?