- sön feb 19, 2012 19:09
Själv köpte jag brutala stickor. 18 mm tjock rundsticka så nu stickar jag 48 maskor runt som ska bli en tröja till mig själv
AnKa skrev:Jag läste först att du hade köpt sjalbarn på syfestivalenmelon skrev:du anar inte, med lyxstickorna skall det nog kunna gåAnKa skrev:Nu har jag köpt sjalgarn. jag hittade ett paket med barn och mönster på syfestivalen. Det var ett spetsmmönstrad sjal, lite som skiraste sjalen men lite grövre mönster och det verkar inte så svårstickat. Jag borde klara av det.Sticka med barn, det vill jag gärna se
Och så köpte jag några lyxstickor som min kompis absolut ansåg att jag behövde (jag hade tänkt köpa en helt vanlig rundsticka men det fick jag inte för henne) Hoppas att de nu är så fantastiska, fast rätt smart med utbytbara stíckor är det ju.
![]()
![]()

Själv köpte jag brutala stickor. 18 mm tjock rundsticka så nu stickar jag 48 maskor runt som ska bli en tröja till mig själv

E 09 och Liten 14
I garderoben Karma Dawn, Zara Lemongrass, Girasol symphuo, Afrikanska kangas, Hoppediz Timbuktu, BäraBarn kortsjal Svartpeppar, Beco Butterfly, Tula toddler och egensydd MT
I garderoben Karma Dawn, Zara Lemongrass, Girasol symphuo, Afrikanska kangas, Hoppediz Timbuktu, BäraBarn kortsjal Svartpeppar, Beco Butterfly, Tula toddler och egensydd MT