Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lynx
Ääälskar gauze, har två stycken rätt nya. Jättelätt att knyta och sval, sitter skönt eftersom den inte glider så lätt. :tumup: Köpte direkt från tillverkaren, blev bara 400 kr styck inklusive frakt, så de var ju billiga också.
Användarens profilbild
Av camsch
Åhhh, jag vill också sjunga gåsens lov :loving:

Det var min första vävda sjal jag köpte när dottern var typ 2 månader. Är en av de nyare släta. Batikfärgade själv, supermjuk och lättknuten!
Användes faktiskt hela bärperioden!
Skulle jag få bebis nu skulle jag inte bry mig om trikåsjal, jag kom aldrig överens med min Mobywrap.

En liten bild:
Bild

Edit: Nu är jag hemma så det fungerar att lägga in bilden direkt också...
Senast redigerad av camsch den tis feb 21, 2012 17:39, redigerad totalt 1 gånger.
Av mammatillE
Vad fina ni är som hjälper till! Det låter ju som en kanonsjal för de flesta. Jag tänkte låna henne min tricot slen för svalare väder också! Och så kanske jag tjatar på henne typ en beco. Så har hon lite att börja med

Jennelii - superfina bilder! Rena reklamen! :heart:
Av mammatillE
Feber skrev:
mammatillE skrev:Hur knyter man lättast gauze med nyfödd? Vilka knytningar är bäst?
Jag började använda min när G var en månad och gjorde då omslutet kryss på magen (och gör än). Det borde funka med en precis nyfödd också, tycker jag.
Vad bra! Den kan jag lära ut. Jag var lite orolig att en nyfödd är för dinglig för att knyta m bebis i famnen.. :hmm:
Användarens profilbild
Av tuviluvis
mammatillE skrev:
Feber skrev:
mammatillE skrev:Hur knyter man lättast gauze med nyfödd? Vilka knytningar är bäst?
Jag började använda min när G var en månad och gjorde då omslutet kryss på magen (och gör än). Det borde funka med en precis nyfödd också, tycker jag.
Vad bra! Den kan jag lära ut. Jag var lite orolig att en nyfödd är för dinglig för att knyta m bebis i famnen.. :hmm:
Det fetade; Nej, jag tyckte nästan det var bättre att knyta med bebisen, tyckte jag hade bättre kontroll över de små armarna och benen då :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?