Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Och jag är också klar :vågen:
2 ugglor blev det som jag döpte till Gert och Ove. Min 4åring blev jättejättearg på mig för att jag hade gett ugglorna så fula namn. Hon bestämde att de minsann ska heta Lisa och Bertil. :this: Och imorse innan vi gick till dagis började hon gråta för att jag ska skicka iväg dem så jag fick lova att vi ska sy nya tillsammans. :lol:
puppan skrev:Och jag är också klar :vågen:
2 ugglor blev det som jag döpte till Gert och Ove. Min 4åring blev jättejättearg på mig för att jag hade gett ugglorna så fula namn. Hon bestämde att de minsann ska heta Lisa och Bertil. :this: Och imorse innan vi gick till dagis började hon gråta för att jag ska skicka iväg dem så jag fick lova att vi ska sy nya tillsammans. :lol:
Väntar med spänning på Gert-Lisa och Bert-ove!!
corona skrev:Äsch, jag är kass på tjuvtittar och sneek-a-peeks...

Idag lägger jag en sydd tygväska på posten och hoppas att den kommer till användning hos sin nya ägare:

Bild

Väskan är sydd i ett lite grövre, beige tyg.

Bild

Ugglan/applikationen är virkad på frihand och sen blockad och fastsydd med maskin.

Bild

Väskan är fodrad med ett gammalt örngott, köpt på secondhand.
På ena sidan finns fyra fack i olika storlekar, med plats för mobil/plånbok/vattenflaska/blöjor...
:love: sicken fin uggla, och väska med för den delen.
Juliusdotter skrev:
corona skrev:Äsch, jag är kass på tjuvtittar och sneek-a-peeks...

Idag lägger jag en sydd tygväska på posten och hoppas att den kommer till användning hos sin nya ägare:

Bild

Väskan är sydd i ett lite grövre, beige tyg.

Bild

Ugglan/applikationen är virkad på frihand och sen blockad och fastsydd med maskin.

Bild

Väskan är fodrad med ett gammalt örngott, köpt på secondhand.
På ena sidan finns fyra fack i olika storlekar, med plats för mobil/plånbok/vattenflaska/blöjor...
:love: sicken fin uggla, och väska med för den delen.
:iagree:supersöt!
Sia skrev:
puppan skrev:Och jag är också klar :vågen:
Väntar med spänning på Gert-Lisa och Bert-ove!!
:fnissa: Japp, nu blir vi riktigt nyfikna på de söta dubbelnamnade ugglorna!
oh jag är snart klar :)
och jag hoppas verkligen min mottagare blir glad för detta lilla pyssel.
ska man lägga in bild innan man skickar eller ska mottagren ta kort på det den får?
lilla trasdockan skrev:oh jag är snart klar :)
ska man lägga in bild innan man skickar eller ska mottagren ta kort på det den får?
Jag tycker efteråt så att det blir en överraskning när man får paket! :loving: (man kan ju alltid ta en bild innan man skickar om mottagaren inte grejar med bild). :tumup:
Jag kommer inte överens med pixbox! :hopmad: På den datorn där jag har bilderna säger den att jag har fel lösenord, på den andra datorn, utan bilder, kan jag logga in utan problem. :evil: Nån som vet vad som är fel? Jag har bilder på mitt skickade byte, men kan inte visa dem förrän detta löst sig. Kanske kan mottagaren ordna det, annars kommer mina såsmåningom...
Safireee skrev:
lilla trasdockan skrev:oh jag är snart klar :)
Jag tycker efteråt så att det blir en överraskning när man får paket! :loving: (man kan ju alltid ta en bild innan man skickar om mottagaren inte grejar med bild). :tumup:
:iagree:
Man vill ju inte se grejjerna innan man öppnar paketet heller!!!
(kommer jag att få stryk nu när jag använder ordet "heller"?? hide )
Jag tänkte skriva att jag tycker det ska vara hemligt tills man får paketet. Men å andra sidan är det ju fasligt spännande när man sett bild innan, och undra om det är JAG som ska få den!
Som nu med uggleväskan, tänk om den landar hos mig! :app:
annelithor Inte skickat / Inte fått
binaem Inte skickat / Inte fått
corona Skickat / Inte fått
Ellla Inte skickat / Inte fått
Fryle Skickat / Inte fått
Glisskickat / Inte fått
HPe Inte skickat / Inte fått
juliusdotter Inte skickat / Inte fått
Kesti Inte skickat / Inte fått
kolakaka Inte skickat / Inte fått
Lillatrasdockan Inte skickat / Inte fått
Lojse Inte skickat / Inte fått
Maddemoa Inte skickat / Inte fått
Mammut Inte skickat / Inte fått
puppan Inte skickat / Inte fått
Safireee Inte skickat / Inte fått
SaraLj Inte skickat / Inte fått
Sia Inte skickat / Inte fått
solängel Inte skickat / Inte fått
thanisa Inte skickat / Inte fått
tjoffsann Inte skickat / Inte fått
Trulsamin Inte skickat / Inte fått
Yonohanna Inte skickat / Inte fått
Zai Inte skickat / Inte fått
Dalkulla Inte skickat / Inte fått
Mammut skrev:Jag tänkte skriva att jag tycker det ska vara hemligt tills man får paketet. Men å andra sidan är det ju fasligt spännande när man sett bild innan, och undra om det är JAG som ska få den!
Som nu med uggleväskan, tänk om den landar hos mig! :app:
Den får gärna landa här med :D
  • 1
  • 14
  • 15
  • 16
  • 17
  • 18
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?