Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Helma
Det är så roligt att sy klänningar till Lisa, för hon blir så glad! Och eftersom det är det enda plagg hon vill bära, så behövs det ju några. De senaste i kollektionen.
Bild

Bild

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Helma
Ester skrev:men hjälp vad fina!

kan man beställa?
kanske det 8)
Användarens profilbild
Av Helma
Cisco skrev:Jag håller med. Hjälp så fina!! :loving: Vad använder du för mönster?
Den rosa är mönster från Stoff och stil den gula är från en mönsterbok á la tidigt 80-tal.
Användarens profilbild
Av thepal
Superfina!
Jag är så imponerad av alla som kan sy. Jag vill egentligen lära mig, men vet att jag inte har tillräckligt med tålamod för det :oops:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Jättefina. Önskar att jag kunde få på dottern en klänning då och då, här är det bara byxor och tröjor eller skjortor som gäller.
Användarens profilbild
Av Plinga
Så fina! :loving: Jag skulle oxå vilja kunna sy såna. Precis såna gillar både jag och Ellen! Är det svårt? Jag har bara sytt muddbyxor utan mönster..... :roll:
Användarens profilbild
Av Helma
Katja77 skrev:Så fina! :loving: Jag skulle oxå vilja kunna sy såna. Precis såna gillar både jag och Ellen! Är det svårt? Jag har bara sytt muddbyxor utan mönster..... :roll:
Nej det är inte svårt, superpedagogiskt mönster från Stoff och stil.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?