Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

ellla skrev:
Kesti skrev:Mitt första ugglande går nog åt skogen :( . Men visst hör ugglor hemma i skogen...?
Och saker som går åt skogen borde väl ändå bli bra tillslut? (säger jägmästaren)
Det låter betryggande :tumup: .
Vore det inte jättekul att till detta byte typ screentrycka en t-shirt med magnus Uggla på eller så...? :fnissa:

Feel free to sno min idé för mitt byte blir nåt heelt annat. 8)
Juliusdotter skrev:
Smultronbarn skrev:Vore det inte jättekul att till detta byte typ screentrycka en t-shirt med magnus Uggla på eller så...? :fnissa:

Feel free to sno min idé för mitt byte blir nåt heelt annat. 8)
:tumup: :Hahaa: Själv skulle jag fördera Carolina af Ugglas
:fnissa:
Var in på Åhlens igåe för att köpa Vliseline, och frågade tanten speciellt om den var dubbelhäftande, och "Ja, det skulle den visst vara" I Hel :evil: :hopmad:te att den var! Så jag hade såklart klippt så att det inte bara var att vända så nu måste jag klippa bort hälften av bitarna. :klippasiglite:
Sia skrev:Var in på Åhlens igåe för att köpa Vliseline, och frågade tanten speciellt om den var dubbelhäftande, och "Ja, det skulle den visst vara" I Hel :evil: :hopmad:te att den var! Så jag hade såklart klippt så att det inte bara var att vända så nu måste jag klippa bort hälften av bitarna. :klippasiglite:
Buu för sånt! :evil:
Jag var också och köpte sånt men har inte vågat/hunnit prova än. Jag förstod det som att vliselin är enkelhäftande och vliesofix är dubbelhäftande. (men det är väl varunamn tror jag??)
Jag har pysslat klart nu, men jag kommer inte att vara vid en postlåda innan de töms imorgon, så det åker med måndagsposten.

Jag måste säga att det var väldigt roligt att göra, det är ett ganska enkelt pyssel, men något jag själv skulle blivit glad över. Dessutom fick jag tillfälle att prova något jag länge tänkt göra fast det inte blivit av och det gick riktigt bra. :tumup:
  • 1
  • 12
  • 13
  • 14
  • 15
  • 16
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?