Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Kyltsi
Kyltsi skrev:Jag klarade inte av att bära i varken vävdsjal eller i trikåsjal för än 2månader efter snittet. Innan dess kändes det riktigt obehagligt. Så jag bar bara i ringsjal till en början.
Jag insåg just att det mesta av obehaget kan ha berott på de stora vätskefyllda blåsorna jag hade runt snittet pga att jag reagerade allergiskt mot tejpen de satt över snittet.
Av lynx
Såhär såg det ut när mitt barn var 1,5 månad, första gången jag testar att ha benen utanför (om man vill ha en känsla för hur barnet och knuten kan hamna, var ju högre när han var ännu mindre förstås). Hasade ner byxorna lite så man ser snittet.

Bild
Snittad med första barnet, bar i vävd sjal efter någon dag. Var mycket bättre än att bära i armarna. Knytningen kom ju långt upp, och det var skönt att linda om magen och såret, tyckte jag, med mjukt tyg.

Men det är klart, vilken skillnad det var att sjala nr 2, efter en vaginal förlossning, hela kroppen var ju annorlunda... Det var ännu enklare.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?