Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag har stl 38/40 på rumpan, äter fil, macka och te till frukost, fryser mycket på vintern, har hund och katt och en son på fem.
har ganska murriga färger hemma. Är inte så mycket för att ha prydnader hemma utan vill gärna att saker ska vara praktiska.
Pysslar mycket.
Jag dricker en stor grön smoothie varje morgon :mums: Jag tycker det är så gott att varje kväll ligger jag och tänker att snart är det dags, snart får jag dricka en ny!
jag har storlek 44/46 på rumpan, använder bara hotpants/boxer vad de nu heter, låg midja och lite ben typ.
till frukost blir det antingen yoghurt och musli eller ägg och bacon.
när jag pysslar sitter jag gärna med en kopp latte i IKEAs små svarta latteglas.
ellla skrev:
HPe skrev::hmm: Om det är x-antal cm, x antal maskor då går det åt.... *räkna, fundera* massa garn för att sticka ylletrosor!
Men det kan det ju vara värt....
varmt om rumpan i all fall!
Arvid har ett par, men de följde med honom till dagmamman :)
Bild
OMG! Det var ju det trosmönstret jag tänkte använda! :Hahaa: :wink:
HPe skrev:
ellla skrev:
HPe skrev::hmm: Om det är x-antal cm, x antal maskor då går det åt.... *räkna, fundera* massa garn för att sticka ylletrosor!
Men det kan det ju vara värt....
varmt om rumpan i all fall!
Arvid har ett par, men de följde med honom till dagmamman :)
Bild
OMG! Det var ju det trosmönstret jag tänkte använda! :Hahaa: :wink:
Perfekt i pulkbacken :D
Kesti skrev:Nästa byte borde få temat "rumpor" :rumpdansen: !
Men om det ska vara något uggligt till baken, borde man inte få något matchande till brösten då? :hmm: Om ni inte alla ska behöva tala om sin bh-storlek så hade ju sådana som bara är för bröstvårtan kanske varit lämpligt. Undra om man kan göra en i form av en uggla. :hmm: Kanske borde tänka om vad jag hade tänkt göra för detta bytet.
Bild

Nog borde det gå att göra i form av en uggla? Tänk i så fall både något som man kan använda och som inte tar allt för stor plats när man postar det. :tumup:
Senast redigerad av thanisa den tis feb 14, 2012 12:03, redigerad totalt 1 gånger.
Heehe ja vi tänker ju alla väldigt olika, men sååå olika verkligen :siishah: :lol:

Om vi glömmer de senaste inläggen nu.
Så undrar jag, visst e de okej att göra något till ens pysselutsattes barn o inte till personen i fråga? För de gör jag nämnligen :rodna:
yonohanna skrev:Heehe ja vi tänker ju alla väldigt olika, men sååå olika verkligen :siishah: :lol:

Så undrar jag, visst e de okej att göra något till ens pysselutsattes barn o inte till personen i fråga? För de gör jag nämnligen :rodna:
Det tycker jag absolut!
Jag skulle i alla fall bli glad över nått till Skrutt. :D
Av corona
yonohanna skrev:Heehe ja vi tänker ju alla väldigt olika, men sååå olika verkligen :siishah: :lol:

Det tycker jag är helt okej :tumup:
  • 1
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 14
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?