Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamag
Vi har börjat med ryggsjalande och har äntligen börjat få koll på knyttekniken. Men sedan var det det här med sjalen...
Vi började ryggsjala med en zara. Jag tycker att den är lätt att knyta. Lite för varm och slutresultatet blev aldrig riktigt perfekt.
Har testat med en MT. Men tycker att det är lite svajigt.
Och till sist har vi testat gåsen (som vi använt sommaren och hösten på magen). Jätteproblem med att knyta. Ändarna snurrar ihop sig hela tiden och svåra att reda ut med bebis på ryggen. Resltatet när vi väl knutit färdigt, toppen! Något svajigare än zaran, men mer slimmat liksom. Och svalare, helt klart!

Så, finns det någon sjal som har gåsens svalhet och känsla av smidighet? Men som är enkel att knyta som zaran. Gillar även zarans bredd.
Användarens profilbild
Av Bebile74
Jag vet inte om dem är tunnare men dem känns så. Bambon andas så dem känns mycket svalare och sen är dem så underbar mjuka :loving:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?