Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tuviluvis
Jag funderar på symässan i malmö nu i mitten av mars, är den något att åka på? Har aldrig varit på en symässa, men jag är sugen på att komma igång och sy lite mer, så därför skulle jag vilja prova lite symaskiner, känna på lite tyger etc etc :) är det sådant jag kan göra på denna mässa? Är den stor nog att lägga en hel dag att åka dit och sen gå runt där? Eller finns det kanske någon i gbg nu under våren? (bor ju mittemellan dessa städer:))
Användarens profilbild
Av teres
Beror på, men går man på någon workshop och liknande så kan man nog lägga en hel dag på det. Jag och dottern ska åka iår igen, vi var där förra året tillsammans bara hon och jag och hon har längtat efter det igen.
Av Vinterhumlan
Jag tycker den är liten och i huvudsak består av tanttyger och pärlor :intetitta:
Något år var deerdot där och något år Znok. Annars brukar e-slöjd vara den enda jag besöker.
Av gurkan
Vad finns att köpa? Mönster också, eller mest tyg?
Av Vinterhumlan
gurkan76 skrev:Vad finns att köpa? Mönster också, eller mest tyg?
Pärlor, pärlor, pärlor, quilttyger, symaskiner, "restlager av tyger", sybehör, mönster från Svenska mönster samt trikå från e-slöjd.
Av gurkan
tuviluvis skrev:Jag funderar på symässan i malmö nu i mitten av mars, är den något att åka på? Har aldrig varit på en symässa, men jag är sugen på att komma igång och sy lite mer, så därför skulle jag vilja prova lite symaskiner, känna på lite tyger etc etc :) är det sådant jag kan göra på denna mässa? Är den stor nog att lägga en hel dag att åka dit och sen gå runt där? Eller finns det kanske någon i gbg nu under våren? (bor ju mittemellan dessa städer:))
Skicka ett pm om du ska dit, vore kul att ses. Vi känner ju varandra.
Av gurkan
Trulsamin skrev:Jag tänkte åka på symässan på lördagen, någon som ville träffas??? ;)
Ååååå! Ja, men du, jag kanske ska med mig bebisen. Och min mamma kanske!
Användarens profilbild
Av Fryle
När jag åker bort EN helg, så sammanfaller det såklart med symässan. Jag tassar här för att höra vad ni hittar. :D
Användarens profilbild
Av Trulsamin
gurkan76 skrev:
Trulsamin skrev:Jag tänkte åka på symässan på lördagen, någon som ville träffas??? ;)
Ååååå! Ja, men du, jag kanske ska med mig bebisen. Och min mamma kanske!
Vad mysigt :) Jag har inte bestämt exakt när jag ska åka men kan säkert nån gång när det passar typ ;)
Av gurkan
Jag orkar inte, jag är för sliten. Dessutom var det lite dyrt...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?