Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu när jag är föräldraledig och ammar äter jag fil med SPC-flakes alla dagar. Flakesen är rätt goda med två smulade pepparkakor i... Maken äter oftast müsli med mjölk (kladd!), kisen en macka under stort tjat och helst äppeljos. Tösen får industrigröt. När jag jobbar äter jag fil med lättuggade flingor hemma och sedan andrafrukost på jobbet, helgfrukostarna brukar vara mackor med många pålägg och ibland kokt ägg. Om jag inte jobbar avslutas alltid frukosten med en kopp kaffe.
Kesti skrev:
thanisa skrev:
Kesti skrev:
thanisa skrev:Inte en fråga om rumpstorlek, men vad äter ni till frukost både till vardags och när ni gör en härlig helgfrukost?

Jag dricker alltid te på morgonen och några gånger till på en dag. Brukar ta en smörgås oftast med ost, och så flingor och yoghurt till. Om jag för en härlig frukost så har den nybakt bröd, ägg, te, färskpressad jos och det viktigaste av allt jag behöver inte vara den som ordnar frukosten. Det är en lyxig frukost för mig.
Medans vi pysslar ugglor :hmm: ?
Om det ska vara en praktiskt sak, kan denna information hjälpa mig så att det inte blir helt fel. Man vet aldrig i vilken form som ugglor kan komma. :wink:
Aha! Ugglor till frukost alltså :tumup: !
Kan ju säga att frågan ställdes då jag har några saker jag funderar på att göra, men då kan det vara bra att veta om personen dricker kaffe eller te eller vad för storlek på mugg man ska tänka. Sen finns det andra saker vid frukosten som kan ge mig ledtrådar om vad jag istället kanske inte ska göra.

Det var dock svårt att hitta uggleägg, så den jag ska skicka till kan inte vänta sig att kunna göra en omelett på uggleägg efter detta byte.
jag äter typ världens tråkigaste frukost varje dag, någon macka oxh vätska typ vatten the eller havredryck.. vääldigt fantasilöst :roll:
ah. och det är de stora ikea glasen, typ latteglas, som används till istortsätt allt här..
Senast redigerad av Lojse den mån feb 13, 2012 19:25, redigerad totalt 1 gånger.
Safireee skrev:Och jag har börjat! Måste bara gå och shoppa lite... :rodna:
Ska testa en ny teknik denna gången, så det blir lite inlärningssträcka. Får öva lite innan jag kör skarpt!
Exakt som mej då :D
Heja Heja Heja :app:
Frukost äter jag väl kanske, ibland, nått får jag alltid i mig men ja, det är lite sisådär. Däremot dricker jag mängder av te och en hel del latte och här används bara IKEAs latteglas :wink:

Och ja, jag vet, jag ska fylla i listan, har bara inte kommit så långt :roll:
yonohanna skrev:Jag dricker gärna grönt te i normalstor mugg (om de nu finns ett normalt mått :lol: ), gröt o hembaktbröd med smör. Utan frukostbricka för de har jag ingen.
Jag läste "grönt te, ..., grönt med hembakt smör" :shock: Det lät inget vidare tycker jag :Hahaa:
glis skrev:
yonohanna skrev:Jag dricker gärna grönt te i normalstor mugg (om de nu finns ett normalt mått :lol: ), gröt o hembaktbröd med smör. Utan frukostbricka för de har jag ingen.
Jag läste "grönt te, ..., grönt med hembakt smör" :shock: Det lät inget vidare tycker jag :Hahaa:
:lol: testa vettja :app:
:lol: När jag läser den här tråden längtar jag tills i morgon bitti då jag får äta frukost :mums: .
Det blir först en kopp te, ägg i någon form och en smoothie på vad som finns hemma. Sen en kopp :kaffe: .

Lyxig helgfrukost är med ägg, nybakta småbröd med massor av olika pålägg, skivade grönsaker och goda ostar, färskpressad juice, frukt & bär, kaffe och gott sällskap under låååång tid :loving: . Händer mycket sällan numera tyvärr :( . Får ändra på det :tumup: .
:hmm: Om det är x-antal cm, x antal maskor då går det åt.... *räkna, fundera* massa garn för att sticka ylletrosor!
Men det kan det ju vara värt....
  • 1
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 13
  • 35

Har inget revolutionerande att säga mer ä[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?