Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

solängel skrev:
solängel skrev:
solängel skrev:...
Ellla Gillar det mesta. Rekommenderar att fråga Solängel om du vill ha mer tips.
...
:Hahaa: Men jag vet INTE vad hon har för rumpstorlek! :this: (Om nu Glis skulle få för sig att sy uggletrosor :wink: )

Och för att förtydliga, det där var menat som ett skämt åt Glis och ellla, eftersom Glis frågade ellla om min rumpstorlek i ett tidigare byte. Jag har ingen aning om vem som ska skicka till vem. For the record.
:rofl:
Nu har jag skickat adresser till alla, hoppas jag,
om det är nån som fått dubbelt eller sig själv så får ni väl hojta till.

Kom ihåg att skriva in er i "inspirationslistan" ni som inte har gjort det! :notes:
Jag hade beStämt vad jag skulle göra och allt men känner att det inte alls passar min byteskompis så här måste omvärderas, på med tänkarmössan.... :hmm: :D
ellla skrev:
solängel skrev:
solängel skrev:
solängel skrev:...
Ellla Gillar det mesta. Rekommenderar att fråga Solängel om du vill ha mer tips.
...
:Hahaa: Men jag vet INTE vad hon har för rumpstorlek! :this: (Om nu Glis skulle få för sig att sy uggletrosor :wink: )

Och för att förtydliga, det där var menat som ett skämt åt Glis och ellla, eftersom Glis frågade ellla om min rumpstorlek i ett tidigare byte. Jag har ingen aning om vem som ska skicka till vem. For the record.
och jag visste minsann din!
:tumup: och det tackar vi särskilt för. Resultatet:
Bild
ellla skrev:
Mammut skrev:Snälla, vill nån lägga in mig i "önskelistan"? Sitter med magsjuk bebis och enhandssurfar (igen) och lär inte komma till datorn idag. :|

Mammut: Gillar glada färger, retro återbruk, naturmaterial. Har inga allergier, och inga djur i huset men kanin i trädgården.
fixelifixar!
Tack! :tumup:
Maddemoa skrev:
glis skrev:
ellla skrev:
Fryle skrev:Åh vad spännande! :app:

Jag har rumpstorlek 44. 8)
Jag med!
:Hahaa:
:fnissa: Blir rumpstorlek det nya att ha med i sin lilla besskrivning inför ett gdsbyte nu?

Isf har jag 38
Och jag som inte skrev det i min beskrivning! Jaha, blir väl ingen uggla för mej... LOL ha ha :Hahaa:
HPe skrev:
Maddemoa skrev:
glis skrev:
ellla skrev:
Fryle skrev:Åh vad spännande! :app:

Jag har rumpstorlek 44. 8)
Jag med!
:Hahaa:
:fnissa: Blir rumpstorlek det nya att ha med i sin lilla besskrivning inför ett gdsbyte nu?

Isf har jag 38
Och jag som inte skrev det i min beskrivning! Jaha, blir väl ingen uggla för mej... LOL ha ha :Hahaa:
Attans! :fnissa:
  • 1
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 35
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?