Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Elflin skrev:Vet inte trulsan, jag har bestämt mig för att inte röra mina stickor mer idag, jag måste riva upp ärmarna som jag är halvfärdig med. *suck* :roll:
Åh nej :( Inte igen... :evil:

Jag har rivit upp allt igen... 50 varv förgäves :roll: Kom på vad jag gjort för fel, hade glömt att sticka den aviga mittmaskan på varje rapport :roll:
Användarens profilbild
Av Elflin
Trulsamin skrev:
melon skrev:Och jag stickar som en tok, om en tredjedels ärm har jag stickat en spedetröja på under fyra veckor. Jag delar medmig av min stickmojo och skickar massor av det till er!! :lovecomputer:
:loving: :loving: :loving:
Tack! :heart:
Användarens profilbild
Av melon
kvarnvik skrev:hur ökar man så osynligt som möjligt i slätstickning?
Omslag och sticka i bakre maskbågen. Om du ska göra symmetriska ökningar på båda sidor om en mittlinje kan du vända på den högra ökningen genom att vända omslaget och sticka det rätt. Då lutar ökningarna snyggt utåt båda två.
Användarens profilbild
Av emindy
jag har ovetandes fått del av stickmojon och faktiskt plockat upp min yggdrasilfilt igen!
Jag fick ett mål av sambon, att få den klar tills Urkult i sommar, och det är klart att det vore helt fantastiskt roligt att ha en stickad mysfilt som passar med festivalen så grundligt :-)

Jag är bara lur på hur stor den kommer att bli egentligen. Det känns som att jag kommer att kunna sträcka ut den ganska mycket och det går sådana mängder garn... Men det finns resurser och jag har bestämt mig att tillåta ganska ordentliga färgskiftningar, eftersom den är i enbart växtfärgat garn.
kvarnvik skrev:hur ökar man så osynligt som möjligt i slätstickning?
Sticka i främre och bakre maskbågen skulle jag säga, det ger ingen lutning och är därför mindre markerad än en ökning som är lutad och/eller som är plockad från raden innan.
  • 1
  • 231
  • 232
  • 233
  • 234
  • 235
  • 291
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?