Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kristinek
tjoffsann skrev:
Kristina skrev:jag skulle gissa på att det finns små öglor typ på axelbanden i lagom höjd som man kan knyta fast huvbanden i.
Det trodde jag med, men så tänkte jag att det borde ju bara funka om det är vadderade axelband. Men det kanske går även på utbredbara
På BB-tai är det ju som små öglor på axelbanden, även fast det inte riktigt är samma typ av huvudstöd. Kan kolla in det på någon bebisträff tjoffsann :tumup:.
Användarens profilbild
Av Asia
Bild

En Hoppe. Minns inte vad den heter. utbredbara axelband med öglor för att fästa huvudstödet. goooosig :loving:
Användarens profilbild
Av Asia
Emma_oh skrev:
Asia skrev:Bild

En Hoppe. Minns inte vad den heter. utbredbara axelband med öglor för att fästa huvudstödet. goooosig :loving:
Och till salu om jag inte minns fel? :floet2:
japp :tumup:
Användarens profilbild
Av Kristina
Den här sjalen skulle väl bli en snygg MT?

Bild
(OBS! Inte jag på bilden!)
Tror nästan jag måste sätta saxen i den, jag använder den ju inte och har blivit helt frälst i MT senaste halvåret typ.
Jag lovar att ni får se bilder när jag är klar!
Användarens profilbild
Av kristinek
egg whites skrev:Som jag skrev tidigare idag så har jag en superfin MT som är gjord av en Hoppediz Paris. Den här kommer jag aldrig att göra mig av med. Bebisen är numera dryga fem år, men MT:n stannar. :D :heart:

Bild

EDIT: jag lyckas inte länka in bilden :hmm: . Högerklicka på ordet Bild och välj att visa bilden, så får ni se.
Den såg verkligen kanon ut :loving:.
Av tjoffsann
kristinek skrev:
tjoffsann skrev:
Kristina skrev:jag skulle gissa på att det finns små öglor typ på axelbanden i lagom höjd som man kan knyta fast huvbanden i.
Det trodde jag med, men så tänkte jag att det borde ju bara funka om det är vadderade axelband. Men det kanske går även på utbredbara
På BB-tai är det ju som små öglor på axelbanden, även fast det inte riktigt är samma typ av huvudstöd. Kan kolla in det på någon bebisträff tjoffsann :tumup:.
Det låter toppen! Då kanske jag kan sy fast en luva på min om jag saknar luva :tumup:
Användarens profilbild
Av Tinalqua
Kristina skrev:Den här sjalen skulle väl bli en snygg MT?

Bild
Tror nästan jag måste sätta saxen i den, jag använder den ju inte och har blivit helt frälst i MT senaste halvåret typ.
Sjukt snygg sjal! Vad heter den?
Användarens profilbild
Av Kristina
Tinalqua skrev:

Bild
Sjukt snygg sjal! Vad heter den?
neobulle violette.
köpte den för att jag trodde att jag ville ha en lååång långsjal, men jag är nöjd med mina 4,2or och min MT, men MT:n börjar kännas lite stum, sydde den själv i lite tjockare lakansväv utan särskilt mycket stretch mest för att prova, så det börjar vara dags att sy en ny tror jag.
Användarens profilbild
Av Kristina

Bild
Nu är jag klar! :vågen:

Bild

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?