Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ellla
solängel skrev:Jag virkade en vågfilt till Alma när hon låg i magen. I Eskimo.

Faktiskt blev jag glatt överraskad, för även om det är tjockt, så blev det väldigt lagom till en bebisfilt. Och Eskimo, som ju brukar noppa bara man tittar på det, men filten är inte alls noppig, trots att den använts i tre år nu. Kanske beror det på att den är virkad.

Men en stor filt i Eskimo... njae, det tror jag inte på. Det blir nog både tungt och dyrt.
Min sylvi. Är mysig som filt!
Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev:

Faktiskt blev jag glatt överraskad, för även om det är tjockt, så blev det väldigt lagom till en bebisfilt. Och Eskimo, som ju brukar noppa bara man tittar på det, men filten är inte alls noppig, trots att den använts i tre år nu. Kanske beror det på att den är virkad.

Men en stor filt i Eskimo... njae, det tror jag inte på. Det blir nog både tungt och dyrt.
Och min Sylvi som är stickad i naturull som är väldigt likt eskimo ligger som UFO och skäms just för att den är för tung... :wink: En dag ska jag sticka om sylvi i ett tunnare garn.
Användarens profilbild
Av ellla
melon skrev:
ellla skrev:

Och min Sylvi som är stickad i naturull som är väldigt likt eskimo ligger som UFO och skäms just för att den är för tung... :wink: En dag ska jag sticka om sylvi i ett tunnare garn.
Ja, min är inte heller färdig... Bakstyket har jag kommit halvvägs på... Men den är mysig som filt!!
Användarens profilbild
Av melon
ellla skrev:
melon skrev:
ellla skrev:

Ja, min är inte heller färdig... Bakstyket har jag kommit halvvägs på... Men den är mysig som filt!!
Min är färdig, jag vill bara inte sy ihop och använda den :oops:
Av Ponyo
Knyttet & K skrev:Snyggt! Fast inga glasbord kommer in i detta hem. Albert slog sig rejält på ett när han var liten och sprang rätt in i kanten på det och Agnes krashade min svärmors bord sist vi var i Stockholm :oops:
Nä, det är den stora nackdelen.
Ponyo skrev:
Knyttet & K skrev:Snyggt! Fast inga glasbord kommer in i detta hem. Albert slog sig rejält på ett när han var liten och sprang rätt in i kanten på det och Agnes krashade min svärmors bord sist vi var i Stockholm :oops:
Nä, det är den stora nackdelen.
Men det är snyggt. Fast jag har lite svårt för glasbord själv också, det är så hårt att ställa saker på.
  • 1
  • 226
  • 227
  • 228
  • 229
  • 230
  • 291

Tack till er både, Joffsan och sunshine.[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?