Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mårbacka
Jos skrev:Jag kommer aldrig sälja min trikåsjal från Minimundus. Första sjalen som jag burit T i mååånga timmar. Den räddade oss båda hennes första halvår, och det var tack vare den sjalen som jag hittade till Sjalbarn! :vågen:
Har också en sån kvar som var vår första :loving:
Användarens profilbild
Av fabriksmoln
Jag sålde den ena första trikåsjalen :shock: Ångrar mig lite nu, en minimundus blåsvart-randig. Kanske ska köpa tillbaka den sen? :think:

Jag är väldigt sentimental av mig så det blir säkert en hög som stannar :oops: kanske iaf :wink:
Just nu känner jag iaf att det är ullMalvan & uggleselen som aldrig flyttar, behåller nog min marimekko-MT & äpple-MT också :lol:
Användarens profilbild
Av moggleif
Min MT!

Har planer på att köpa nya bättre MT men min första är liksom min första. Känns konstigt att sälja den, kan man ha den bara liggandes utan att använda den? Den har varit med om en hel del nu. Mååååånga timmars bärande i den. Den är liksom min på något sätt. De som sett mig med den känner änna igen mig på långt håll. Den lyser liksom. Och så är den rosa eller vad ni tjejer nu säger om den. Så där perfekt manlig!

Bild
Användarens profilbild
Av zmurfan
Jag trodde jag skulle kunna säga att jag hade min inka kvar. Men den såldes redan när Oscar var liten. Och nu trodde jag att jag kunde sälja min bebina stjärntecken fisk här för ett litet tag sedan men när det kom till kritan så kunde jag inte skiljas från den.

Den får stanna kvar för alltid då. Fin blå/grå färg och fina fiskar och självknytande sjal. Underbar. :heart: :heart:
Användarens profilbild
Av kristinek
Vår första sjal, grå Tricot slen har fått flytta (dock inom familjen).
Men jag tror nog att jag alltid kommer behålla vår WBS Kamava. Tack vare den har jag och lillen verkligen fastnat för sjalar i allmänhet :heart: (sele eller MT duger inte just nu...men de får stanna till sommaren iaf)
Han sover i den nu faktiskt :tumup:. Enda sättet att få honom att sova en längre stund på dagen = mycket lyckligare bebis!! :heart:
Användarens profilbild
Av Shpongle
Hade jag fått bestämma hade vår girasol snow rainbow fått stanna kvar forever and ever, att lånas ut till syskonbarn i framtiden osv.
Men ekonomikris för några månader sen gjorde att den offrades med, men ack vad jag saknar den!

Bild
Användarens profilbild
Av VeganLove
Jag kommer nog ikke nogensinde att bli av med min fina lenny lamb betula, den är så mjuk, fin och ger jätte bra avlastning. OCh Zara Trigreen forblir också för altid :heart:
Användarens profilbild
Av Lindiwe
Gåsen får nog stanna för alltid tror jag, fast jag inte tycker särskilt mycket om den, men den var med på vår adoptionsresa och jag knöt upp dottern i den ca 10 minuter efter att vi fått henne och hade henne i den när vi åkte hem från barnhemmet (vet att man inte ska göra så men hon fick inte plats i bilbarnstolen och jag satte fast mig själv i säkerhetsbältet och hade henne i sjalen utanför bältet) och där somnade hon gott och sov hela resan hem till hotellet.

Har en ny skrynklig gås som ska få följa med på nästa adoptionsresa, så jag antar att det kommer att betyda att vi kommer att spara två gåsar, en till varje barn plus kanske en dolcino.
Användarens profilbild
Av Mårbacka
Lindiwe skrev:Gåsen får nog stanna för alltid tror jag, fast jag inte tycker särskilt mycket om den, men den var med på vår adoptionsresa och jag knöt upp dottern i den ca 10 minuter efter att vi fått henne och hade henne i den när vi åkte hem från barnhemmet (vet att man inte ska göra så men hon fick inte plats i bilbarnstolen och jag satte fast mig själv i säkerhetsbältet och hade henne i sjalen utanför bältet) och där somnade hon gott och sov hela resan hem till hotellet.

Har en ny skrynklig gås som ska få följa med på nästa adoptionsresa, så jag antar att det kommer att betyda att vi kommer att spara två gåsar, en till varje barn plus kanske en dolcino.
Åååh :loving:
Användarens profilbild
Av Scilla
"Snoppsjalen" Nino i ren ull bor här för alltid - den är helt fantastisk! Har knappt burit V, 12 dagar, i trikåsjal alls eftersom denna är så mjuk, luftig, varm, gosig... och när det som i morse är 15 minusgrader ute känns det så tryggt att han är insvept i den här!

Bild
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?