Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Korp
Jag får upp henne på ryggen i omslutet själv :vågen:

eller, ja det har hänt en gång i alla fall. :roll:.

Hon hade tydligen lite självbevarelsedrift ändå, hon försökte faktiskt inte ta sig ner.

Men då kommer nästa problem. Hur sjutton får man in de viftande armarna som dessutom försöker slita av mig håret? Eller ska jag acceptera att hon har armarna utanför?

Jag har knutit upp henne ryggsäck ett tag, och då har jag börjat med henne sittande i soffan på sjalen. Sen har jag satt mig framför henne och dragit upp sjalen över mina axlar. sen har jag ställt mig upp och knutit.

Kanske kan jag göra så men knyta omslutet istället? Kan man ha smokingbältet över barnets armar? Jag brukar aldrig knyta så fram utan bara ha korset över armarna.
Användarens profilbild
Av annemi
Vill hon ha armarna utanför så kan du nog inte stoppa det. När min tjej vill vifta med armarna så ser hon till att få ut dem, spelar ingen roll hur jag knytit. MEn hon sitter ju säkert ändå. Gör du omslutet så se till att smokingbältet går så högt upp under hennes armar som det går.

Lycka till!
Användarens profilbild
Av Maerion
Jag brukar se till att min tjejs händer är under mina armar. Så att hon kramar min kropp liksom, i armhålorna. Det kan ju vara värt ett försök! Sen så lärde hon sig ganska snabbt att få ner armarna i sjalen också, så att jag kunde be henne att stoppa in dem.
Lycka till!
Användarens profilbild
Av tesoj
Melker vägrar att ha armarna innanför så jag knyter när han har dem utanför. Blir minst svajigt då tycker jag. Så här brukar det kunna se ut.
Bild
Användarens profilbild
Av annalys
David hade armarna inne i Tricottin jag hade när han var liten, tills han blev ca 4-5 månader. Det var då jag gick över till Patapum och sedan långsjal, för jag tror aldrig han hade armarna inne sedan. Jo ibland, men han hade egna åsikter om det. Som mys kanske, men rent allmänt var de utanför.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
det känner jag igen! men nu förstiden viftar hon ofat inte lika mycket. och gör hon det får man vara snabb och spänna fast dem under sjalen =) alt. knyta dem utanför, fast jag tycker det blir så ostadigt ofta då.. fast oftasts å tar hon ut dem ändå efter en stund..
så förhoppningsvis kommer hon sluta vifta, eller så får du knyta dem utanför!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?