Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av lilla trasdockan
Vart kan man hitta ett bra mönster på raglantröja till vuxen? Helst gratis ;-) har googlat som en tok men hittar bara till barn
Av corona
Att sy?

Jag har ett par bra böcker hemma, från 70-/80-talet med fina raglanmönster till vuxna.

Kolla antikvariatet eller biblioteket :tumup:
Av lilla trasdockan
Ja jag glömde ju skriva att det var symönster jag sökte. Men få ska jag skaffa bibblankort och kika där om jag inte hittar någon annanstans. Vet inte ens vart jag har närmaste bibliotek ännu
Användarens profilbild
Av SCSI
mitt mönster är från nån sytidning från början av 80talet, och en sak att tänka på är att den önskade passformen på tröjor var lite annorlunda då än nu. När jag sydde till en tioåring tog jag 10åringsmönstret på längden och 4åring på bredden... till mig själv har jag ett mönster byggt på 38 på längden och 8-10år på bredden... men det är ju bara mäta på nån tröja man har som sitter bra och välja det som ligger närmast.. :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?