Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vet ni vad jag skulle vilja ha mönster på! Jag skulle vilja ha mönster på en sån där fyrkantig kofta med bara två ärmar som sitter lagom. Jag förstår ju själv att själva koftdelen borde inte vara några problem att sticka, ett fyrkantigt stycke ska jag väl klara av i rätt storlek. MEN! Jag har ingen aning om hur jag ska sticka för att få dit ärmhål och ärmar och hade därför känt att ett mönster hade varit lämpligt. Är det någon som vet var man kan hitta dylikt?
emmy_ackevik skrev:
Trulsamin skrev:Netto här hade bara det rosamelerade och det blåmelerade kvar samt det enfärgade...
Men va inte det rosamelerade sådant som jag ville ha? Eller fanns det ett som va bara rosa?
Det fanns ett som var orange och rosa och det finns ett som är rosa och mörkare rosa
Av mly
Trulsamin skrev:
emmy_ackevik skrev:
Trulsamin skrev:Netto här hade bara det rosamelerade och det blåmelerade kvar samt det enfärgade...
Men va inte det rosamelerade sådant som jag ville ha? Eller fanns det ett som va bara rosa?
Det fanns ett som var orange och rosa och det finns ett som är rosa och mörkare rosa
Jaha, det rosa-rosa hade de inte alls här.. Tack för att du kollade iaf...

Har du någon bild på typ en sådan kofta som du menar?
Användarens profilbild
Av Fryle
Trulsamin skrev:Vet ni vad jag skulle vilja ha mönster på! Jag skulle vilja ha mönster på en sån där fyrkantig kofta med bara två ärmar som sitter lagom. Jag förstår ju själv att själva koftdelen borde inte vara några problem att sticka, ett fyrkantigt stycke ska jag väl klara av i rätt storlek. MEN! Jag har ingen aning om hur jag ska sticka för att få dit ärmhål och ärmar och hade därför känt att ett mönster hade varit lämpligt. Är det någon som vet var man kan hitta dylikt?
Menar du som någon av de tre mittersta här?
http://www.sjalbarn.se/forum/viewtopic.php?f=5&t=190702
Användarens profilbild
Av Moson
Totte skrev:
Björklöv skrev:
Fryle skrev:
Moson skrev:Vilken färg? Förutom rosa eller syren för det är inte min grej.
http://shop.pickles.no/no/produkter/gar ... kie-o-tee/
Jade
:iagree:
me too :D
Jag har varit inne på den, den är fin. Jag gillar den röda också och den gröna men den känns inte lika användbar.
svårt.
Användarens profilbild
Av Fryle
Garntjänstkoftan med den svårtolkade bilden ser ut som koftan Totte visar, men med mycket längre framstycken och stickad på andra ledden.
  • 1
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 226
  • 291

Tycker det låter som att du verkligen beh&o[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?