Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Totte
kvarnvik skrev:
Totte skrev:Jo, förresten; jag har stickat in mina hörlurssladdar. Jag använde påtdockan och hade sån tur att kontakten var liten så att jag kunde sticka ner sladden genom påtdockan. När sladden delade på sig fortsatte jag att virka med fasta maskor.
Jag har en elev på jobbet som håller på att sticka in sina på det viset. Hon hade ramlat och slagit i handen förra veckan så hon kunde bara använda en hand ordentligt.
Härligt när det går att lösa när olyckan varit framme :tumup:
emmy_ackevik skrev:Gjorde ett inlägg i köp byt och sälj tråden men testar här med, är det någon som skulle vilja köpa garn på netto åt mig? De hade inte så mycket på mitt netto...
Om du vill skulle jag kunna kolla Netto här i stan i morgon, jag hoppar på bussen hem utanför dem.
Av mly
CAKirre skrev:
emmy_ackevik skrev:Gjorde ett inlägg i köp byt och sälj tråden men testar här med, är det någon som skulle vilja köpa garn på netto åt mig? De hade inte så mycket på mitt netto...
Om du vill skulle jag kunna kolla Netto här i stan i morgon, jag hoppar på bussen hem utanför dem.
Ja det får du gärna göra, finns en risk att jag får mycket garn nu...
Sjalette skrev:
Juliusdotter skrev:BildKillen till högers tröja, är det inte någon tv spels figurer han har stickade på tröjan?
Du kanske menar dom här nissarna i Defender Bild
Det skulle det kunna vara, tack. Vissa saker kan man hänga upp sig på och inte riktigt komma till ro med förrän man knäckt gåtan. Jag nöjer mig med ditt svar, Defenders får det va.
emmy_ackevik skrev:
CAKirre skrev:
Tja, jag kan nog alltid hitta på någonting att göra med det i så fall. ;)
Men en anledning till att köpa garn kan man ju inte motstå. :tumup:
Användarens profilbild
Av glis
Totte skrev: Totte "glömde" ingenting, Totte lämnade kvar med flit :wink: Totte har också problem med gubbmagar nämligen 8)

Oavsett, härligt att vara här. Har läst ikapp nu :D
:D God är den i alla fall. (Men har du inte glömt duschkräm? Det står en tub i källaren från Mary Kay) Och kul att se dig här håller jag med om!
Av mly
CAKirre skrev:
emmy_ackevik skrev:
CAKirre skrev:
:lol:
Användarens profilbild
Av Totte
glis skrev:
Totte skrev: Totte "glömde" ingenting, Totte lämnade kvar med flit :wink: Totte har också problem med gubbmagar nämligen 8)

Oavsett, härligt att vara här. Har läst ikapp nu :D
:D God är den i alla fall. (Men har du inte glömt duschkräm? Det står en tub i källaren från Mary Kay) Och kul att se dig här håller jag med om!
aah, det är där den är :D Återkommer.

:heart:
emmy_ackevik skrev:
CAKirre skrev:
emmy_ackevik skrev:
CAKirre skrev:
Nu har jag varit förbi Netto. Dessvärre hade de inget sånt garn alls, bara bomullsgarn som var enfärgat. Det såg i och för sig rätt fint ut, men jag vet inte vad jag skulle ha pastellfärger till just nu... :|
Håller tummarna för att någon av de andra fått napp! :tumup:
Av mly
CAKirre skrev:
emmy_ackevik skrev:
CAKirre skrev:
emmy_ackevik skrev:
CAKirre skrev:
Nu har jag varit förbi Netto. Dessvärre hade de inget sånt garn alls, bara bomullsgarn som var enfärgat. Det såg i och för sig rätt fint ut, men jag vet inte vad jag skulle ha pastellfärger till just nu... :|
Håller tummarna för att någon av de andra fått napp! :tumup:
Tack för att du tittade... Hoppas hoppas att någon annan har fått det, jag vill sticka mössor och fina byxor och så mycket mer...
Användarens profilbild
Av Moson
Juliusdotter skrev:
Sjalette skrev:
Juliusdotter skrev:BildKillen till högers tröja, är det inte någon tv spels figurer han har stickade på tröjan?
Du kanske menar dom här nissarna i Defender Bild
Det skulle det kunna vara, tack. Vissa saker kan man hänga upp sig på och inte riktigt komma till ro med förrän man knäckt gåtan. Jag nöjer mig med ditt svar, Defenders får det va.
Space invaders, mönstret här :)
http://arne-carlos.com/downloads/ArneCa ... vaders.pdf
  • 1
  • 221
  • 222
  • 223
  • 224
  • 225
  • 291

Efter att ha läst Kluvens svar så h&ari[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?