Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vilken/Vilka av dessa sjalar skulle du helst vilja köpa?

Elleville Zara Aubergine, stl 6
14
33%
Elleville Paisley Liberty, stl 6
8
19%
Didymos indio LE lila-royal, stl 6
5
12%
Girasol Mojito, stl 7
6
14%
Bebina Jeans, stl 5 (4,2 m)
Inga röster
0%
Easycare Regnbåge, stl 5 (4,2 m)
5
12%
Ingen av de ovan nämnda
4
10%
Annat
Inga röster
0%
Jag funderar på att sälja av några av mina sjalar men velar över vilka och om jag vill sälja eller inte... :oops: Så, vad kan passa bättre än en omröstning för att se vilken av sjalarna som är mest populär/efterfrågad? :D

Ska försöka fixa in bilder också, men annars får ni googla! :tumup:
mari_tres skrev:
Madde O skrev:Puff puff! Bara fem röster än sålänge! :D
Det kan vara en person som har röstat på fem sjalar, har jag precis fått lära mig :lol:
Japp, men jag vet att det iaf är två som röstat eftersom det tidigare var bara en enda röst! :lol:
Madde O skrev:
mari_tres skrev:
Madde O skrev:Puff puff! Bara fem röster än sålänge! :D
Det kan vara en person som har röstat på fem sjalar, har jag precis fått lära mig :lol:
Japp, men jag vet att det iaf är två som röstat eftersom det tidigare var bara en enda röst! :lol:
:hellu:
Ja, jag har röstat, iallafall :lol:
Supermamman skrev:Aubergine, är det den som är så där knalligt lilafärgad? Så det liksom lyser om den? För i så fall är jag kär :love: :love: .
Tror inte att det är den du menar :hmm: låter som triPurple på din beskrivning... Var eg den jag ville ha men dem var slut när jag köpte sjalen... :( Det är iaf denna som är aubergine, bästa bilden är flätan! :D http://www.ellevill.com/ds_product_info ... cts_id=145
Madde O skrev:
Supermamman skrev:Aubergine, är det den som är så där knalligt lilafärgad? Så det liksom lyser om den? För i så fall är jag kär :love: :love: .
Tror inte att det är den du menar :hmm: låter som triPurple på din beskrivning... Var eg den jag ville ha men dem var slut när jag köpte sjalen... :( Det är iaf denna som är aubergine, bästa bilden är flätan! :D http://www.ellevill.com/ds_product_info ... cts_id=145
Fast det är så lurigt med bilderna, går man in på den länken och kollar på triPurple, så ser den helt olika ut på bilderna. Den med flätan är blek och inte alls så lila som jag vill ha den, men på några av bärbilderna är den uuuuuunderbar! Aubergine är ju superfiiiiiin på den bilden med flätan, men ser olika ut på bärbilderna. Jag skulle liksom vilja se och känna på dem på riktigt. Sen älskar jag triGreen också. Kan man få önska sig i alla fall? Jag lär väl aldrig ha pengar nog till en sån fin, om det inte dyker upp någon som säljer begagnat förstås :tumup: .
Supermamman skrev:
Madde O skrev:
Fast det är så lurigt med bilderna, går man in på den länken och kollar på triPurple, så ser den helt olika ut på bilderna. Den med flätan är blek och inte alls så lila som jag vill ha den, men på några av bärbilderna är den uuuuuunderbar! Aubergine är ju superfiiiiiin på den bilden med flätan, men ser olika ut på bärbilderna. Jag skulle liksom vilja se och känna på dem på riktigt. Sen älskar jag triGreen också. Kan man få önska sig i alla fall? Jag lär väl aldrig ha pengar nog till en sån fin, om det inte dyker upp någon som säljer begagnat förstås :tumup: .
Just auberginen är mest lik på flätan iaf, bärbilderna är för mörka för att de ska stämma i verkligheten. :hmm: Jag har ingen bärbild på den i den här datorn så jag kan inte visa heller. :roll: TriPurple på bärbilderna är den gamla triPurplen och på flätan och den utbredda sjalen så är det den nya triPurplen :hellu: Så jag vet inte vilken bild som stämmer, men man kan säkert fråga på FB i Ellevills FBgrupp! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?