Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:
kvarnvik skrev:Jag har en liten låda med lite spolar och smådelar till spinnrock mm
Men vad är den där långa metallstaven med en träklump i änden?
Bild
Det är innanmätet på en vinge väl? Du har väl en likadan fast med vinge på till höger?
Vinge?
Användarens profilbild
Av solängel
kvarnvik skrev:
ellla skrev:
kvarnvik skrev:Jag har en liten låda med lite spolar och smådelar till spinnrock mm
Men vad är den där långa metallstaven med en träklump i änden?
Bild
Det är innanmätet på en vinge väl? Du har väl en likadan fast med vinge på till höger?
Vinge?
Den längst till höger som ser ut som ett U. Och så sätter man en spole på pinnen. Men då borde det vara ett hål någonstans, för tråden att löpa igenom.
Användarens profilbild
Av ellla
Det är inte en ten då? Alså en pinne som man typ använder som ett mellanting mellan slända och spinnrock.

Man använder den dels för att spinna garnet, och så kan man rulla upp garnet på den i farten.

Jag är för trött nu. Du får googla!
Av Nettan
solängel skrev:
Nettan skrev:
solängel skrev:Färdig! :loving:

Bild
Ser underbart ut.
Det är det! :mrgreen:
Blir så sugen på att plocka fram lite ull och spinna lite när jag ser denna tråden.
Men det får vänta ett tag till tills några UFO:n är färdigställda. :roll:
Användarens profilbild
Av tweed
Är det någon av er som har en bild när ni spinner? Jag håller på med ett litet arbete om ull och skulle vilja ha en bild på någon som inte är hundra år som spinner :D Men det är lite brådis, jag måste ha den idag..
Användarens profilbild
Av ellla
kvarnvik skrev:Är det någon av er som har en bild när ni spinner? Jag håller på med ett litet arbete om ull och skulle vilja ha en bild på någon som inte är hundra år som spinner :D Men det är lite brådis, jag måste ha den idag..
inte på jobbdatorn i allafall...
Användarens profilbild
Av tweed
ellla skrev:
kvarnvik skrev:Är det någon av er som har en bild när ni spinner? Jag håller på med ett litet arbete om ull och skulle vilja ha en bild på någon som inte är hundra år som spinner :D Men det är lite brådis, jag måste ha den idag..
inte på jobbdatorn i allafall...
Nämen!? :D
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 46
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?