Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av FrokenG
I somras startade jag en blogg om att just bära barn för att "skona" mina läsare av barnens blogg om allt för mycket i detta ämne. Min kompis hjälper också till för att få variation på inläggen. De flesta som hamnar på bloggen kommer dit via sökmotorer, de vanligaste man söker på är "ingen barnvagn bära".

Är det någon som vill skriva ett gästinlägg? En recension? Ämnet är valfritt, bara det berör att bära barn och givetvis får ni länka till både ev egen blogg och underbara Sjalbarn!

Bloggen heter Bära barn och adressen är http://www.barabarn.frokengustavsson.se

Ju fler vi kan hjälpa till att upptäcka fördelarna med att bära barn desto bättre :tumup:

Edit: fel länk ju! Nu stämmer den!
Senast redigerad av FrokenG den ons dec 21, 2011 13:48, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av MammaMuckla
Åh det vore jättekul att gästblogga :-) Nu har jag inte burit på ett tag för mig med en liten tjej med extremt mycket närhetsbehov så har bärandet varit a och o.... eller jo jag bar faktiskt för någon vecka sedan... då var hon så ledsen när jag hämtade på dagis så hon grät efter att få sitta i selen, vilket hon fick då vi väl hittade den...

Behöver nog bara komma på något vettigt att skriva... men jag tror bärandet och att få vara nära är enormt viktigt, kanske än mer viktigt för vissa sjuka barn där man som förälder under långa perioder inte ens kan få upp barnet i famnen :-(

Ska fundera :-)
Av FrokenG
MammaMuckla skrev:Åh det vore jättekul att gästblogga :-) Nu har jag inte burit på ett tag för mig med en liten tjej med extremt mycket närhetsbehov så har bärandet varit a och o.... eller jo jag bar faktiskt för någon vecka sedan... då var hon så ledsen när jag hämtade på dagis så hon grät efter att få sitta i selen, vilket hon fick då vi väl hittade den...

Behöver nog bara komma på något vettigt att skriva... men jag tror bärandet och att få vara nära är enormt viktigt, kanske än mer viktigt för vissa sjuka barn där man som förälder under långa perioder inte ens kan få upp barnet i famnen :-(

Ska fundera :-)
Gör det och pm:à mig sen så lägger jag upp! Tror det är kul att läsa upplevelser från olika människor.
Användarens profilbild
Av chrissiya
Hej! Inte burit så länge (dottern är ca 6 månader) men jag tycker det är toppen att bära. Kanske inte har så mycket att tillföra men ändå... :)
Av FrokenG
chrissiya skrev:Hej! Inte burit så länge (dottern är ca 6 månader) men jag tycker det är toppen att bära. Kanske inte har så mycket att tillföra men ändå... :)
Det behövs inget "märkvärdigt", ett inlägg om en helt vanlig dag duger utmärkt :tumup:
Användarens profilbild
Av chrissiya
Ok! Men de skulle vara roligt! Ska knåpa ihop nåt !;)
Av FrokenG
Hell Cat skrev:Vilken bra blogg! Och himla snygg design :love:
Jag skriver gärna nåt gästinlägg, återkommer :tumup:

Tack - och gärna!
Isranunkel skrev:Jag brukar hänga i din blogg, och skriver gärna något vid tillfälle!
Vore jättekul :tumup:
Användarens profilbild
Av moggleif
Kolla min blogg, profilen, senaste inlägget om ringsjal skulle passa. Visst, man kan slipa på texten lite.
Av FrokenG
moggleif skrev:Kolla min blogg, profilen, senaste inlägget om ringsjal skulle passa. Visst, man kan slipa på texten lite.
Helt perfekt! Vill du skriva mer eller kan jag ta texten som den är? Lånar du ut bild till bloggen också?
Användarens profilbild
Av moggleif
Hade ju egentligen viljat skriva mer men inser att jag inte kommer göra det i nuläget. Kommer fler tillfällen.

Länka till bilden direkt bara så blir det bra!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?