Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jenn79
Det är hål i stortösas fodrade galon (knät). Inte rakt igenom - utan det yttre skiktet (det är hms byxor, de är väl typ bävernylonförstärkt på knät). Går det att laga eller är det bara att hiva dom?
Användarens profilbild
Av melon
jenn79 skrev:Det är hål i stortösas fodrade galon (knät). Inte rakt igenom - utan det yttre skiktet (det är hms byxor, de är väl typ bävernylonförstärkt på knät). Går det att laga eller är det bara att hiva dom?
Jag har för mig att jag sett små lagningspaket med galon och lim på sybehörsaffären. :hmm:
Användarens profilbild
Av jenn79
melon skrev:
jenn79 skrev:Det är hål i stortösas fodrade galon (knät). Inte rakt igenom - utan det yttre skiktet (det är hms byxor, de är väl typ bävernylonförstärkt på knät). Går det att laga eller är det bara att hiva dom?
Jag har för mig att jag sett små lagningspaket med galon och lim på sybehörsaffären. :hmm:
:tumup:
Helt klart vär att kolla upp
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Annars funkar en tygbit av ett tunt tyg och licosol. Man mättar tygbiten med licosol och sen klistrar dit en :tumup:
Användarens profilbild
Av ericah
jenn79 skrev:vart köper man licosol?
vill minnas att jag köpte på Clas Ohlson.

När jag lagat galonbyxor så har jag lagt på liquisole och brett ut och sen när det torkat satt den en bit sån där självklistrande lagningslapp
Senast redigerad av ericah den ons jan 18, 2012 23:38, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av jenn79
ericah skrev:
jenn79 skrev:vart köper man licosol?
vill minnas att jag köpte på Clas Ohlson
ja men dit ska jag väl kunna pallra mig iväg till
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?