Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Bina
Hittade ett LÖVLI :love: påslakan i garaget - fläckfritt - tog hem och tvättade i 60 grader - då började det lukta kemikalier - tvättade det i 90 grader och det luktar fortfarande :cry: visst är det så att det är förstört? Eller har någon ett tips?
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Kemikalier :shock: Skumt... Borde ju gå ur vid 90 grader kan jag tycka. :?
Användarens profilbild
Av Bina
Sara med 98+02+05 skrev:Kemikalier :shock: Skumt... Borde ju gå ur vid 90 grader kan jag tycka. :?

mm :hopmad: maken vettu säkert hans mammas 70-talslakan som han haft över motorcykeln...
Användarens profilbild
Av Bina
florin skrev:åh, vad tråkigt men jag skulle fösöka tvätta det flera gånger och kansle låta det hänga ute och fläkta i vinden??? Det är ju värt ett försök i alla fall :D
Jaa jag får fortsätta ... tänkte det skulle skickas till dig sen för sömnad :wink:
Användarens profilbild
Av mari_tres
Skumma lukter tycker jag brukar gå bort om man lägger i blöt i vatten med lite ättika, kanske värt att prova? :?
Användarens profilbild
Av Bina
:notes: nu åker det 90 grader igen sen blir det ättika

hur det såg ut? Grönt med blommor :loving:
Användarens profilbild
Av Annika80
hoppas det blir luktfritt nu då!
Jag har två 70 talare med ett med moln i blått och ett vitt med cerise blommor :heart:
Användarens profilbild
Av Luna
Hoppas du får bort lukten. Du verkar ha fått så många bra tips så jag har inget att tillföra.

Orkar du att ta en bild? Jag blev så nyfiken på att se tyget.
Användarens profilbild
Av Bina
Annika80 skrev:hoppas det blir luktfritt nu då!
Jag har två 70 talare med ett med moln i blått och ett vitt med cerise blommor :heart:
:shock: :shock:
Användarens profilbild
Av Bina
Luna skrev: Orkar du att ta en bild? Jag blev så nyfiken på att se tyget.
Jovisst - det kommer
Användarens profilbild
Av Annika80
Bina skrev:
Oj galet stavat :wink:
Ja båda har jag räddat ur svärmors nypor det med molnet hade hon delat ena delen hängde som solskydd i v-rummets stora fönster och den andra delen som dammskydd över en soffa.
Den med blommor på hade de som draperi till toan i nya huset innan deras beställda dörr kom.
Jag sa bara släng INTE!!!! dom jag vill ha
Användarens profilbild
Av Bina
Annika80 skrev:
Bina skrev:
Oj galet stavat :wink:
Ja båda har jag räddat ur svärmors nypor det med molnet hade hon delat ena delen hängde som solskydd i v-rummets stora fönster och den andra delen som dammskydd över en soffa.
Den med blommor på hade de som draperi till toan i nya huset innan deras beställda dörr kom.
Jag sa bara släng INTE!!!! dom jag vill ha
:mums:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?