Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emma_oh
funkar huvan som huvudstöd om barnet somnar?

De är ju så sjuk snygga. Kanske får jag önska mig en sån i julklapp för de är nog för färggranna för min make.

Vilken tycker du är bäst?
Användarens profilbild
Av Emma_oh
thowida skrev:
Emma_oh skrev:funkar huvan som huvudstöd om barnet somnar?

De är ju så sjuk snygga. Kanske får jag önska mig en sån i julklapp för de är nog för färggranna för min make.

Vilken tycker du är bäst?
Japp huvan fungerar som stöd, nu är lillasyster så liten att hon har stöd av ryggpanelen fortfarande.
Wompat kom nyss så jag har inte hunnit testa den, återkommer!!
Ja gör gärna det! :app: :vågen:
Jag har spanat på wombat toddler länge men känner ingen som har någon så jag har inte vågat slå till.
Någon sorts toddlersele lär vi behöva i alla fall. :mrgreen:
Användarens profilbild
Av tweed
Har du köpt en sån också? :whut: Bara en liten varning, det är lätt hänt att man tappar bröstremmarna om man knäpper loss axelremarna :this: Jag har också lyckas klämma mig rätt ordentligt på axelremsspännena ett par gånger.
Användarens profilbild
Av tweed
thowida skrev:
kvarnvik skrev:Har du köpt en sån också? :whut:
:hide:
:lol:
Bra val iaf, och så är det ju kul för alla som suktar efter en sån på beg.marknaden :wink:
Av Franneke
Jag är också jättenyfiken på en recension, gärna i jämförelse med Tulin, thowida!

(Vad skulle vi göra utan dig! :vågen:)
Användarens profilbild
Av Mikaela
Åh, inte den här selen igen! Jag är ju förälskad. I exakt den du köpt. Åh, jag måste nog köpa en jag också. Vill ha vill ha vill ha!!!
Användarens profilbild
Av Mikaela
Säg till om du vill sälja...

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?