Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av hälsingemamma
hur lång easycare behöver jag?
175 lång. strl.42, villkunna bära riktigt avlastande!
Användarens profilbild
Av Mia
Vad vill du kunna knyta?? :wink:
4.7 räcker till allt utom att knyta x-omslut med knuten på magen. Och kan bli lite lång för vissa ryggknytningar men det är den längd jag tror passar bäst!
Senast redigerad av Mia den ons nov 09, 2005 22:51, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Tiz
Vet inte riktigt måtten på Easy men närmare 5,2 meter låter det som att du behöver. Dt borde räcka till ett omslutet x med knuten fram.
Användarens profilbild
Av Anso
Med en 4,7 som så kan du nog knyta allt med knuten på ryggen. Jag har en 4,7 meters som i verkligheten är 4,90 lite drygt och när jag knyter xomslut så får jag knuten på ryggen och ca 25-30 cm över på varje ände. Jag är 177 cm lång, 61 kg och strl 40 ungefär.
Senast redigerad av Anso den ons nov 09, 2005 23:44, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Mia
Anso skrev:Med en 4,7 som så kan du nog knyta allt med knuten på ryggen. Jag har en 4,2 meters somi verkligheten är 4,90 lite drygt och när jag knyter xomslut så får jag knuten på ryggen och ca 25-30 cm över på varje ände. Jag är 177 cm lång, 61 kg och strl 40 ungefär.
:shock: oj det var en låång 4.2...
Användarens profilbild
Av Anso
Mia skrev:
Anso skrev:Med en 4,7 som så kan du nog knyta allt med knuten på ryggen. Jag har en 4,2 meters somi verkligheten är 4,90 lite drygt och när jag knyter xomslut så får jag knuten på ryggen och ca 25-30 cm över på varje ände. Jag är 177 cm lång, 61 kg och strl 40 ungefär.
:shock: oj det var en låång 4.2...

:oops: :oops: :oops:
Slant på tangentbordet....
Kan inte ens skylla på Hanna för hon sover. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?