[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 8588
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Bära barn-knuten - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av April
Ja, jag knöt på det viset, så var det bara att dra i sjalen, så gick knuten upp... Smidigt - enligt mig ;-)

Kram
Användarens profilbild
Av marlene
nä jag knöt inte så.
I bärabarn instruktionen så har jag för mig att det var för att man skulle kunna reglera knytningen, men det funkade inget vidare tyckte jag
Användarens profilbild
Av tinaw
När man ställer in den första gången kan det nog vara praktiskt, man kan knyta sjalen, sätta i barnet, lossa knuten och justera. Helst med hjälp av nån annan då :wink: .
Användarens profilbild
Av Helena
Nej, jag gör vanlig råbandsknop med min bärabarn-sjal. Jag tycker att det går bra att lirka ur Miles ur bärabarnsjalen ifall han somnar utan att knyta upp, fast lite knöligt är det ju.
Användarens profilbild
Av Alven
Ja, så gjorde jag. Det var för att få upp knuten smidigt. Jag knyter faktiskt storken så också vid ryggknytningar, eftersom ena änden alltid blir mycket längre än den andra. Och så är det så smidigt att få upp knuten då.
Användarens profilbild
Av Anso
Alven skrev:Ja, så gjorde jag. Det var för att få upp knuten smidigt. Jag knyter faktiskt storken så också vid ryggknytningar, eftersom ena änden alltid blir mycket längre än den andra. Och så är det så smidigt att få upp knuten då.
Jag knuter också långsjalarna så - lätt och smidigt att knyta och att få upp dem + att ev. att man lätt justera mängden "överskottstyg".
/Anso
Användarens profilbild
Av Helena
Bärabarn-råbandsknuten är lite knivig att få upp. Men en råbandsknut med Storken tycker jag går jätte snabbt att få upp.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?