Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av honungsmarmelad
KATARINA skrev:
honungsmarmelad skrev:In the Dark eller Pike skulle jag valt.
Kanske skulle ha frågat "Vilken skulle du valt?" :) För ofta tycker man de mönstrade är fina men väljer en enfärgad.
Jag kan tänka mig det. Jag tycker flera av dem är fina men den där designidén med ett mönstrat stycke och resten enfärgat är inte min stil. Dessutom tror jag att det vore svårt att få på karln något blommigt. Däremot var de enfärgade riktigt snygga, stilrena och ser ut att matcha med det mesta.
CrazyMagpie skrev:Folk birds och retro cars är mina favoriter - och jag hoppas, hoppas, hoppas att folk birds kommer som toddler version så där lagomt tills dess att vi har en toddler som ska bäras... 8)
De ska finnas som Toddler allihop enligt tillverkaren!
Jag skulle valt Folk Birds skulle jag tro, den var riktigt fin :loving: Fast först vill jag ha en bebis, nån som ställer upp? 8)
KATARINA skrev:
CrazyMagpie skrev:Folk birds och retro cars är mina favoriter - och jag hoppas, hoppas, hoppas att folk birds kommer som toddler version så där lagomt tills dess att vi har en toddler som ska bäras... 8)
De ska finnas som Toddler allihop enligt tillverkaren!
Underbart! :vågen:

Då får jag omformulera mig till att jag hoppas att folk birds kommer att finnas kvar i Toddler där lite längre fram när min bäbis vuxit till sig lite mer! :tumup:
Matroschkas, Folk birds, Emma Mei och Balboa tyckte jag var riktigt fina. Vilken jag hade valt vet jag inte. Antagligen Folk birds.
Användarens profilbild
Av Mosan
Jag hade valt den svarta, :hide: eller möjligtvis Manu.
Jag gillar panelen på Spa och Manu, särskilt Spa, men skulle nog hellre vilja ha svart runt om, så Emma Mai eller In the dark tror jag att jag skulle välja.

Folk birds verkar populär, naturligtvis tyckte jag att den var fulast av alla :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?