Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av namera
Ja, hur bär man en 1-åring som i sin iver att utföra anatomiska studier river bäraren i ansikte och på halsen (eller i nacken/på ryggen)? Tvångströja först? :roll:
Av ika i rutan
namera skrev:Ja, hur bär man en 1-åring som i sin iver att utföra anatomiska studier river bäraren i ansikte och på halsen (eller i nacken/på ryggen)? Tvångströja först? :roll:
Klipp naglarna kort kort? enklare sagt än gjort kanske. Inte kul att bli riven :heart:
Av lolo22
Tass! Lovis klöser och river och sliter och drar :whut: AJ! Senaste hobbyn är att riva i skinnet vid nyckelbenen, där har jag verkligen bara skinn och ben, så det gör galet ont..

Hoppas på tips i tråden. Leksaker funkar inte här, de bara kastas ner.
Av mammatillE
Jag säger nej och erbjuder en leksak sen. Blir jag riktigt sur så förmedlas det helst vid spegeln så vi kan ha ögonkontakt. men vill gärna ha fler tips.
Av femsexsjuoått
Boye (drygt ett år) rivs mest när hon är trött eller uttråkad, men det är ofta högst medvetet numera och jag tror att hon förstår att det gör ont.

Ett tag blev det bättre när jag började att använda tecknet för "ont" och gjorde det i alla situationer där någon slog sig eller gjorde sig illa. Då kunde jag teckna det till henne när hon klöste mig och då slutade hon faktiskt under en period. Sen övergick det hela till att hon rev mig för att sedan själv teckna "ont". Hmpf... Språkutveckling alltså - inte alltid så smärtfritt.

Hoppas på fler tips och idéer.
Av Supermamman
Man sätter på ettåringen ett par vantar. Bebisen kommer säkert inte kunna motstå frestelsen att klösa/dra/riva och är för liten för att förstå när man säger ifrån och likväl så både behöver och vill de bli burna. Jag har blivit riven rejält på halsen/bröstet av min bebis trots korta naglar. Vantar på funkar för oss.
Av FrokenG
Supermamman skrev:Man sätter på ettåringen ett par vantar. Bebisen kommer säkert inte kunna motstå frestelsen att klösa/dra/riva och är för liten för att förstå när man säger ifrån och likväl så både behöver och vill de bli burna. Jag har blivit riven rejält på halsen/bröstet av min bebis trots korta naglar. Vantar på funkar för oss.
Vi kör också på vantar :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?