Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Hur knyter jag? Vilken är min favoritknut? Hjälp - allt blir fel!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av linamag
Efter åtskilliga försök att ryggsjala har vi fastnat för sbhc, det är den enda knytningen på rygg som vi fått att funka hittills. Vi har nu använt den ett par gånger och börjat få in tekniken i knytandet. Problemet är bara att bebisen sitter så snett!
Detta verkar inte bekomma honom, och han sitter stadigt, men det känns inte helt bra att gå omkring med honom på det viset.

Något tips på hur vi ska tänka för att få det mer rakt?
Användarens profilbild
Av HannaGerda
hur gammal är bebisen?
Drar du åt jämt på båda sidor?
Sittar hen helt rakt när ni börjar knyta?

Vet inte riktigt faktist vad problemet kan vara.. jag tycker att barn som somnar tenderar att säcka ihop och hamna lite snett på ryggen.
Av linamag
Han är sex månader. Han tenderar att sitta lite snett oavsett om vi bär fram eller bak och oavsett knytning, men med sbhc blir det extremt. Jag får inte ihop det, vilken sida jag ska dra i för att fixa till det. Ofatast är han rätt trött när jag knyter upp honom på ryggen. Somnar han säckar han ju ihop, som du säger, då brukar jag oftast plocka ner honom.

Om jag drar jämt på båda sidor; vet inte, försöker. Har även bytt sida för vilken del som går över/under axeln, det blev lite bättre, men inte helt bra. Och efter att jag har knutit till det blir det liksom omöjligt att justera i efterhand!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?