Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
Lindisktrasor funkar bäst om man kokar upp dem före första användningen. Kan vara bra att göra innan man ger bort dem så man slipper lämna så långa instruktioner om det är tygdisktrase-ovana man ger till!
Användarens profilbild
Av exiteme
Sofie skrev:Lindisktrasor funkar bäst om man kokar upp dem före första användningen. Kan vara bra att göra innan man ger bort dem så man slipper lämna så långa instruktioner om det är tygdisktrase-ovana man ger till!
Jag är själv tygdisktraseovan. Vägrar ta i en disktrasa om den inte är ny. :oops:
Av Sofie
Sofie skrev:Lindisktrasor funkar bäst om man kokar upp dem före första användningen. Kan vara bra att göra innan man ger bort dem så man slipper lämna så långa instruktioner om det är tygdisktrase-ovana man ger till!
Fast det kanske du redan har koll på :lol:

Jag blir bara så väldigt upphetsad av allt lingarn så det är svårt att tänka! :oops:
Användarens profilbild
Av pif paf puf
Sofie skrev:

Jag blir bara så väldigt upphetsad av allt lingarn så det är svårt att tänka! :oops:
:lol: :bryn:
Av Sofie
pif paf puf skrev:
Sofie skrev:

:lol: :bryn:
Oh yes, garn är min fetish för tillfället :bryn:
Av Sia
exiteme skrev:Så här ser de ut:
Bild
:love: :love: :love: :love:
med alla dom vackra färgerna så kan du använda dom som presentsnöre också!
Av Sofie
Fler idéer: lär dig brickväva band, broomstick lace eller hairpin lace, gör sån där fånig "vira färgad tråd på nålar på en bräda"-konst à la 70-tal, använd som broderitråd, påta/tvinna/virka färgglada tunna snoddar till textila smycken.
Av Sofie
Bildgooglade på lingarn och fick fram flera spännande smyckesvarianter, men även stickade/virkade skrubb-/peelingvantar för dusch och bad!
Av Sofie
Bild
Bild
Av Enid
Det är ju vävgarn! Du ska ju såklart väva disktrasor, handdukar och allsköns andra härliga textilier av dom :loving: :app: . Eller sälja dom till mig 8) , du kan få ett gäng vävda disktrasor, diskhanddukar och annat som betalning :mrgreen: .
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?