Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Våra vänner ska ha sitt första barn i början av februari. Jag har redan sagt (ja, inte frågat... :rodna: ) att de ska ta min trikå.
Nu kommer bäbisen troligen komma snart, inom en vecka, och jag funderar lite på hur jag ska kunna peppa dem ännu mer att använda sjalen. Vet inte riktigt hur intresserade de är och vill ju inte vara llt för sektliknande, men jag kan ju inte tänka mej nåt bättre än att sjala en så liten!
Så; hur är det med kängurumetoden? Finns det faktiskt forskning (ids inte googla :rodna: ), vad kan jag som "peka extra" på för att de ska förstå hur kanon det är?
:D
Mina är ju ganska prematura och den yngsta bars i sjal så fort jag var vaken. Läkarna på neo sa att så nära kontakt är mycket bra för barnet och för små som har apneer så hjälper den dem att komma ihåg att andas!
Den läkaren lyser upp när vi kommer på kontroll och jag fortfarande bär! :loving:
Ringde till vännen i fråga och hon sa att de fått information om det på sjukhuset :loving: och dessutom trodde hon att de får låna sjal där. Det tror inte jag, men det är mindre relevant eftersom min Sino ligger här och bara väntar ifall de behöver den!
Blev så glad att de faktiskt informerar om det även på sjukhus som inte är särskillt stora (Ö-vik)! :vågen:
Funkade tuberna nåt bra då? Eller testade ni aldrig dem? De verkade inte supertaggade på att låna så jag vill liksom inte tvinga på dem och inser ju själv att typ 5 m tyg kan se bra mycket krångligare ut än en liten bärtub...
De ligger inne nu (och har gjort i typ en vecka) så jag kan inte bara knata förbi och visa heller.
Det löser sej, huvudsak nr 1 är ju att de bär! För bäbisens skull, om inte annat! :D
Vi testade aldrig, vi hade ju våra härliga sjalar :tumup: . Och jag såg ingen som bar, alla sköt omkring sina barn i värmesängarna förutom vi :( .
Kanske satt de med dem på sig på rummet, jag hoppas det i alla fall.

Men - du kanske kan åka dit & visa dem? Vi hade i alla fall fritt fram för besök när som helst där!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?