Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av mly
Sofie skrev:Hello Kitty blev ju klar! Jag hann tom en liten klänning så hon slapp slås in i bara trosorna :lol:
Hon brev precis så rosa och sockersliskig som jag trodde :wink:
Verkar som F uppskattade den också.
Bild
Underbar!!! Du vill inte göra en till mig också :lol:
Av Sofie
emmy_ackevik skrev: Underbar!!! Du vill inte göra en till mig också :lol:
tack!
Njae, de sista timmarna ville jag knappt göra den till F :Hahaa:
Användarens profilbild
Av tweed
Jag letar mönster på bakverk, det finns ju många gratismönster men jag har sett i någon blogg någonstans där man kunde köpa ett pdf-häfte med jättefina mönster, men den adressen har jag såklart glömt att spara :roll: Nån som har en aning?
Användarens profilbild
Av tweed
emmy_ackevik skrev:Inte en aning, men jag har ett par häften från svarta fåret du kan få låna om du vill..
Tack, men jag måste köpa, ska ha till mina elever.
Av Sofie
Oh, Trulsamin, tjusig!! :app:
Gillar färgerna skarpt också :tumup:
Användarens profilbild
Av Fryle
Vilka fantastiska skapelser, både Kitty och Pony!

Jag föll för frestelsen att köpa en ergonomisk virknål från Addi när jag beställde garn på nätet. Den är jättefin, men funkar bara om man håller den med skedgrepp. Jag virkar alltid med penngrepp. Bara en utvärdering ifall någon ville veta. :wink:
Användarens profilbild
Av CAKirre
kvarnvik skrev:
emmy_ackevik skrev:Inte en aning, men jag har ett par häften från svarta fåret du kan få låna om du vill..
På Atelje margaretha kan du om du vill köpa svarta fårets kakhäfte. Sedan finns det ett gratis kakhäfte att ladda ner från www.craftscoats.se Jag har det och tycker det är rätt bra. :)
Om craftscoats har lagt upp det gratis på sin hemsida så ska du väl inte behöva betala för det? Eller? :hmm:
Användarens profilbild
Av Fryle
kvarnvik skrev:Jag letar mönster på bakverk, det finns ju många gratismönster men jag har sett i någon blogg någonstans där man kunde köpa ett pdf-häfte med jättefina mönster, men den adressen har jag såklart glömt att spara :roll: Nån som har en aning?
Den här och liknande förekommer ofta på tradera:

http://www.tradera.com/monsterhafte-til ... _145954144
Användarens profilbild
Av tweed
Fryle skrev:Vilka fantastiska skapelser, både Kitty och Pony!

Jag föll för frestelsen att köpa en ergonomisk virknål från Addi när jag beställde garn på nätet. Den är jättefin, men funkar bara om man håller den med skedgrepp. Jag virkar alltid med penngrepp. Bara en utvärdering ifall någon ville veta. :wink:
jag såg någon som hade bakat i sina virknålar i cernitlera, då kan man ju göra dem precis som man vill ha dem :D Tänkte testa det på någon här hemma nån gång.
Användarens profilbild
Av tweed
CAKirre skrev:
kvarnvik skrev:
På Atelje margaretha kan du om du vill köpa svarta fårets kakhäfte. Sedan finns det ett gratis kakhäfte att ladda ner från http://www.craftscoats.se Jag har det och tycker det är rätt bra. :)
Om craftscoats har lagt upp det gratis på sin hemsida så ska du väl inte behöva betala för det? Eller? :hmm:
Jo dem kan jag såklart använda, bara det att just detta var så jättefina och inspirerande, det var jättemånga kakor i det och inte så dyrt heller, nån hundring bara.
Användarens profilbild
Av Fryle
kvarnvik skrev:
CAKirre skrev:
kvarnvik skrev:
På Atelje margaretha kan du om du vill köpa svarta fårets kakhäfte. Sedan finns det ett gratis kakhäfte att ladda ner från http://www.craftscoats.se Jag har det och tycker det är rätt bra. :)
Jo dem kan jag såklart använda, bara det att just detta var så jättefina och inspirerande, det var jättemånga kakor i det och inte så dyrt heller, nån hundring bara.
Den jag länkade till på tradera går på 30, alt 45 vid köpnu.

Kul idé med cernitleran på virknålen. :tumup: (Fast egentligen behöver jag det inte, blev bara frestad att köpa en ergonomisk för att den såg rolig ut. :lol: )
Användarens profilbild
Av tweed
Fryle skrev:
kvarnvik skrev:
CAKirre skrev:
kvarnvik skrev:
Den jag länkade till på tradera går på 30, alt 45 vid köpnu.

Kul idé med cernitleran på virknålen. :tumup: (Fast egentligen behöver jag det inte, blev bara frestad att köpa en ergonomisk för att den såg rolig ut. :lol: )
Jo, den har jag också sett, men det är inte den jag menar heller :D
Användarens profilbild
Av CAKirre
kvarnvik skrev:
CAKirre skrev:
kvarnvik skrev:
Jo, det kan jag förstå, nu gör du även mig nyfiken på detta häfte! ;) Var häftet på engelska, eller svenska?
  • 1
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 77
  • 117
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?