Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av silent_angel
Jag har ingen fancy symaskin eller så, är inte ute efter att tjäna några stora pengar, men det skulle vara himla kul att sälja några egentillverkade plagg.
Men, hur gör man? Vars annonserar man och vilken prisnivå ska man ligga på? :hmm:
Användarens profilbild
Av Lee-nah
silent_angel skrev:Jag har ingen fancy symaskin eller så, är inte ute efter att tjäna några stora pengar, men det skulle vara himla kul att sälja några egentillverkade plagg.
Men, hur gör man? Vars annonserar man och vilken prisnivå ska man ligga på? :hmm:
Tradera? Fixa en blogg? Finns också en del forum typ signerat.se...
Lycka till! =)
Användarens profilbild
Av Emma_oh
prova att sälja några här i säjdelen, för det får man väl om det inte är så många?

Hur är det med etsy? Är det krångligt att sälja via dem?

Hur du än väljer att göra så länka för jag älskar hemmasydda plagg! :app:
Av Sia
Det finns grupper på FB där man kan sälja tillverka, konkurrensen är ganska hård och priserna blir en aning pressade, men du kan ju kolla.
Av silent_angel
solkatten skrev:Jag säljer egentillverkade plagg så som mössor etc. Jag startade en sida på Facebook och nu pillar jag på en hemsida :) Vad hade du tänkt sy?
Jag syr mest barnkläder :)
En dum fråga, men hur skapar man en sida på fb?
Senast redigerad av silent_angel den sön dec 25, 2011 22:46, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Lee-nah
silent_angel skrev:
Sia skrev:Det finns grupper på FB där man kan sälja tillverka, konkurrensen är ganska hård och priserna blir en aning pressade, men du kan ju kolla.
Jag hittar inte :cry:
Längst ner står det "Skapa en sida"

Hittar du?
Användarens profilbild
Av solkatten
Ex på grupper är "Hempysslat till salu" och "Hempysslat till beställning". Som Sia skrev så är priserna rejält prispressade där så det kan ibland vara svårt att ens få ut för det du lagt ut för material men kan ju vara ett bra ställe att visa upp sig lite. Om du ska fixa en egen sida gör du precis som Lee-nah skrev. Där kan du välja att göra en sluten sida där man får ansöka om medlemskap eller om du vill ha den öppen som folk kan "gilla".
Av silent_angel
Ullegulle skrev:En jag känner började sy i liten skala och sålde på provision i ett par lokala butiker. Nu säljs hennes kläder i De flesta länder i Europa och även i japan och Kina. Hon är min (bästa) chef idag! :D
Behöver man F-skattesedel för att göra så? Sälja i butiker alltså. :hmm:
Användarens profilbild
Av Ullegulle
silent_angel skrev:
Ullegulle skrev:En jag känner började sy i liten skala och sålde på provision i ett par lokala butiker. Nu säljs hennes kläder i De flesta länder i Europa och även i japan och Kina. Hon är min (bästa) chef idag! :D
ingen aning...
Användarens profilbild
Av solkatten
silent_angel skrev:
Vet inte men skulle anta att det sträcker sig utanför hobbyverksamhet hos Skatteverket. Håller precis på att kolla upp sådant själv, kolla på Skatteverkets hemsida el kanske kan ta kontakt med ngt infocenter ang nystart av företag.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?