Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Camilla74
Jag har precis beställt en massa tyger från eBay, ska bli så kul när paketen kommer! :D
Användarens profilbild
Av Anso
www.mg-tyger.se

Jättetrevliga och de ha fina velourtyger (om man nu vill ha det), finare än på deras små bilder.
Användarens profilbild
Av linafelicia
stoffochstil.se
(men jag tycker att dom har på tok för dyr frakt och avgifter, så man får beställa tillsammans med någon annan för att det ska löna sig)
e-slojd.se
jättefina trikåtyger, enfärgade och randiga. Vädigt bra kvalitet och otroligt stort sortiment av färger
Det är dom jag kan komma på just nu men ett tips är att gå in på sysidan.se och söka på samma sak i deras forum.
Av Talala
*bokmärker*
Användarens profilbild
Av Kaja
Jag kör eBay rakt av, men jag har mina favoriter. Oftast så brukar jag göra så när jag hittar något att jag tittar efter vad den säljaren säljer MER. De har ju nästan alltid samfrakt, vilket gör att man kan spara på portot, i synnerhet från USA.

Det jag gillar är att söka på ett särskilt begrepp, till exempel "miller cats" och då får jag upp alla tyger av Michael Miller och med katter på. Sedan jobbar jag mig utifrån det. Ibland finns tygerna i England, ibland så finns de någon annanstans i världen.

Dessutom gillar jag

http://www.quiltshops.com/

En sökmotor för quilttyger från olika webbshoppar. Är det något särskilt mönster man behöver så finns det där. Garanterat...

Quilttygerna, som jag nästan alltid köper, är ett tunt, tättvävt bomulltyg i ungefär samma kvalitet som många skjorttyger är. Det håller alltså inte att slita på till långbyxor, men går bra som luftiga shorts. När jag syr klänningar så HELFODRAR jag de tygerna, annars så blir det så sladdrigt och blir liksom inget fall.

//Kaja
Av Emmiez
Många bra sidor, får kolla dom sen :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?