Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Stark
Jag har tänkt försöka mig på att tjäna lite pengar på att sy på begäran. Jag är med i en mammaklubb som träffas varje månad och nu i januari är det tänkt att alla som säljer saker kan få hyra ett bord och visa upp vad de erbjuder.

Jag hade tänkt erbjuda lagningshjälp samt som sagt sy saker på begäran. Jag tänkte ta med de kläder och bärdon jag sytt samt åkpåsen till vagnen och paneelen till vinterjackan. Men sen började jag fundera på om jag skulle sy upp ett gäng "tjejiga" saker att ta med och sälja. Men vad? Vad skulle ni tänka er köpa? Ett litet fodral till bindor? Vad mer? Kom med förslag!
Av Smultronbarn
Åh, det låter roligt! :D

Har inga jättebra tips på små saker men tänkte på kanske thaiväskor eller andra tygpåsar, sådana där organizers för handväskor och näsduksfodral eller pocketfodral kanske?
Användarens profilbild
Av Summer
Jag gillar min "sminkväska" där jag får ned en minihårborste (hopfälld), cerat, nässpray, nagelfil od och är lätt att ta med sig mellan alla väskor man har. Jag letar alltid efter en finare :)
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag säger också små väskor/neccessärer/fodral.
Av Sia
Några tips!
Sy inte för mycket, räkna inte med att sälja nåt och ha visitkort eller nåt att dela ut.
Om du har några saker som du sytt upp på beställning men inte levererat, ta med dom, säljer du som så kan du sy nytt och säljer du dom inte så är dom ju redan tingade!
Ta med saker som du sytt till dig själv och ta upp beställningar.
Användarens profilbild
Av Stark
Sia skrev:Några tips!
Sy inte för mycket, räkna inte med att sälja nåt och ha visitkort eller nåt att dela ut.
Om du har några saker som du sytt upp på beställning men inte levererat, ta med dom, säljer du som så kan du sy nytt och säljer du dom inte så är dom ju redan tingade!
Ta med saker som du sytt till dig själv och ta upp beställningar.
:tumup:

Nä, jag hade inte tänkt sy upp en massa. Jag hade tänkt att ivart fall ha något mer än det jag har hemma, som mest är saker till mig själv.

Mest hoppas jag på att få laga saker. Min tanke är att jag ska vara jättebillig och på så sätt skapa en större kundkrets. För är det något som jag har gott om "gratis" så är det tid. Den behöver jag liksom inte ta betalt för.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?