Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av MuuM
emmy_ackevik skrev:
Björklöv skrev::Hahaa: Sen kanske man ska läsa alla sidor innan man slänger in en bild :hellu:
Men det blev lite klarare när jag såg din bild, till barn eller vuxna?
Barn, små sådana. Den är sådär på en stor fyraåring.
Åh! Jag fick ett jättefint paket hem när jag låg på bb. Så nu har jag garn till vantar och sockor till mig, och garn till ett par till julklappsvantar. :app: :vågen:
MuuM skrev:
AnkaVanka skrev:i väntan på att det svarta garnet till min tröja dyker upp tänkte jag att jag skulle göra ett fodral till min nya leksak... Galaxy S II. Från början var planen fair isle, men det blev för långsamt. Nästa tanke var att göra enfärgad flärp och spralränder, men det blev inget snuggt. Så det får bli enfärgat.
Jag har en ny Galaxy Nexus att göra en tröja åt. :) Visa gärna vad det blir. Jag funderar på tovat.
Jag vill också se bild sen. Det flyttade in en galant s II här i måndags och den skulle behöva ett skydd.
Wohoo!
Jag har haft ledig dag idag som bara skrotats runt och ägnats åt mig. När jag suttit med stickning vid en film på förmiddagen, åkte jag in och handlade garn vid lunch.

Lite off-white spetsgarn (eller nåt åt det hållet Schachen-nånting Fine wool 310 m på 100 g, OTROLIGT mjukt) och så sex nystan av drops kid silk som ska bli en increcible fit raglan till mig!
Användarens profilbild
Av Fryle
Trulsamin skrev:
Fryle skrev:
emmy_ackevik skrev:Vad är det för något?
Är det aviatrix du undrar över?
Bild
Hihi, där var ju min aviatrix :tumup:
Googlad. :tumup:
Av mly
Hmm... får se om jag orkar försöka läsa mönstret, raggsockar sitter liksom i händerna, behöver inte tänka alls, de vet bara hur man gör... Men jag är lite sugen på magic loop, har testat en gång men tyckte det va knöligt, du får kanske ta och hjälpa mig glis...
  • 1
  • 195
  • 196
  • 197
  • 198
  • 199
  • 291

Jag vet inte om jag kan bidra på någo[…]

Vad roligt att den här tråden vaknade t[…]

cykelbarn

Vi har investerat i en elcykel! En röd 12-v&a[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?