Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Sofie
:rodna:
Söta ni är :loving:
Hon fick en rosett igår i blekt skimrig rosa och jag hann börja på kroppen, får se vad det blir för uppdateringsbild idag. Måste i hinna klart till julafton och på fredag är det julstök så då blir det nog inte mycket virkat.
Av lilla trasdockan
Sofie : supersöt <3

Någon som vet vart man kan köpa storpack med säkerhetsögon? Alltså typ 10par eller så
Av Sofie
Hur kunde jag komma på att jag skulle göra rörliga armar och ben... :roll:
Nåja, gårdagen resulterade i kropp och ben och ett besök på byggshoppen där jag köpte skruv, låsmutter och brickor. Jag har aldrig virkat såhär mycket i hela livet :whut:
Huvudet är inte fastsytt för jag måste komma åt att montera armarna inifrån kroppen, men jag provstoppade för att fota och kolla hur benen blev vinklade. Hyfsat nöjd med övergången ben-kropp.

Säkert tokstor bild igen men Bild
Av Sofie
Jag mobilsurfar så bilderna blir som de blir.
Men hon kan stå! :app:
Bild
Användarens profilbild
Av Trulsamin
JAg är ute i sista sekunden såhär men är det någon som vet någonstans där det finns ett bra mönster på virkade My little pony?? Har letat på ravelry men hittar inga bra och jag vet att jag sett jättebra mönster för länge sen... Men de jag hittar nu ser ju inte ut som MLP :(
Av Sofie
Trulsamin skrev:JAg är ute i sista sekunden såhär men är det någon som vet någonstans där det finns ett bra mönster på virkade My little pony?? Har letat på ravelry men hittar inga bra och jag vet att jag sett jättebra mönster för länge sen... Men de jag hittar nu ser ju inte ut som MLP :(
Googlar och hittar inget bra. Kan det vara för att det är varumärkesskyddat? :hmm:
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Sofie skrev:
Trulsamin skrev:JAg är ute i sista sekunden såhär men är det någon som vet någonstans där det finns ett bra mönster på virkade My little pony?? Har letat på ravelry men hittar inga bra och jag vet att jag sett jättebra mönster för länge sen... Men de jag hittar nu ser ju inte ut som MLP :(
Googlar och hittar inget bra. Kan det vara för att det är varumärkesskyddat? :hmm:
Kanske, men man tycker ju att privatpersoner skulle ha gjort MLP men då kanske man inte får döpa dem till det??
Användarens profilbild
Av Trulsamin
Luva skrev:Hej,
Jag hittade den här sidan:

http://hooked-on-anime.dreamwidth.org/6139.html

tycker de ser rätt bra ut. Är det kanske vad du tänkt dig?
När du säger det så är det nog så som MLP ser ut idag, i mitt huvud så har jag ju generation 1 av MLP Och inte Generation 4? som finns idag... tycker nog också att det ser helt okej ut och till och med bra om man räknar med hur MLP ser ut idag ;)
Tack så mycket :lovecomputer:
Av No_
Sofie skrev:Jag mobilsurfar så bilderna blir som de blir.
Bild
Meh, jag håller också på med en hello kitty, men din blir ju mycket finare.
Min ser mer ut som en "hello mouse". :|
Av Sofie
No_ skrev:
Sofie skrev:Jag mobilsurfar så bilderna blir som de blir.
[img]bild[/img]
Meh, jag håller också på med en hello kitty, men din blir ju mycket finare.
Min ser mer ut som en "hello mouse". :|
:klappa:
Den blir säkert superfin!
Av mly
Inte lika fint som hello kittyn, men min virkkunskap har iaf utvecklats så långt att jag kan läsa ett mönster för grytlappar, dessa är nu inslagna och ska ges bort i julklapp.
Bild
Av Sofie
emmy_ackevik skrev:Inte lika fint som hello kittyn, men min virkkunskap har iaf utvecklats så långt att jag kan läsa ett mönster för grytlappar, dessa är nu inslagna och ska ges bort i julklapp.
[img]bild[/img]
Härliga färger!! Fint :app: Jag vill också göra något i såna där diagonaliga rutor, vad det nu heter. Har funderat på en filt av en massa såna men jag vet inte om jag har tålamod nog.
Kanske ska göra några rutor ändå...
Av mly
Sofie skrev:
emmy_ackevik skrev:Inte lika fint som hello kittyn, men min virkkunskap har iaf utvecklats så långt att jag kan läsa ett mönster för grytlappar, dessa är nu inslagna och ska ges bort i julklapp.
[img]bild[/img]
Härliga färger!! Fint :app: Jag vill också göra något i såna där diagonaliga rutor, vad det nu heter. Har funderat på en filt av en massa såna men jag vet inte om jag har tålamod nog.
Kanske ska göra några rutor ändå...
Det va rätt så lätt iaf, när tom jag fattade :D Gjorde ett gäng i sommras, men sen tog det stopp...
Av Sofie
Hello Kitty blev ju klar! Jag hann tom en liten klänning så hon slapp slås in i bara trosorna :lol:
Hon brev precis så rosa och sockersliskig som jag trodde :wink:
Verkar som F uppskattade den också.
Bild
  • 1
  • 72
  • 73
  • 74
  • 75
  • 76
  • 117
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?