Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av shalita
Tänkte ge bort en julklapp med text skriven på en stor tekopp. Vad tror ni om permanent penna a la CD-marker penna... Den är väl värmetålig vattenfast osv...? Törs man prova o sen härda i ugn...?

Försökt googla lite hittade det här stället http://roomservice.blogg.se/2010/septem ... penna.html med vidare länk till den här pennan: http://www.lilon.se/glas-porslinsmaalni ... p-597.html men det var ju lite dyrt. Dessutom har jag ju mer vanlig permanent penna hemma. Fäster den tro?

Lite dumt kanske men muggen jag köpt hem är dessutom svart (matt)... Trodde att jag hade kvar av en glasfärg hemma men har letat överallt o jag verkar inte ha kvar den.

Tacksam för (snabba) svar!!
Cayenne skrev:Jag skulle skaffa porslinspenna för att vara säker.....
Var köper man det i all hast? Och för vilket pris? Tror du röd färg syns på svart botten?
Vi har köpt porslinspennor på konstnärsshopen - en lokal butik som bla säljer panduro (Jag tror pennorna var panduro) Har ni ingen liknande affär i närheten av er? Där borde det även finnas porslinsfärg - jag tror att det är lättare att få porslinsfärg än penna att fastna på svart porslin.
äh jag sket i det. :) Köpte en annan mugg istället. skippar dekoration. får bli en annan gång kanske.
Tack för era tips iaf!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?