Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hej!

Jag undrar ni som har en MT-hybrid har ni någonsin haft en 3 månaders bebis sittandes i den? Hur i så fall? Jag försöker ha sonen där men sitthöjden är ju så stor.. (Han är 62cm lång) Huvudet hamnar ju med fullt stöd så att säga så något huvudstöd behövs inte (som medföljer). Tror inte att han kommer gilla att vara där nämligen med tanke på att han inte kan titta ut alls, huvudet är ju i stort sätt helt täckt förutom toppen så att säga. Det kanske ska vara så och man får helt enkelt vänta tills han är lite större. Eller hur gör man? :?
Några generella tips om panelen på sele/mt är för lång för barnet:

* låt bebisen sitta på fötterna i selen (om han accepterar det)

* lägg något i botten på selen typ en ihoprullad handduk eller liten filt eller liknande som barnet får sitta på

* vik höftbältet uppåt och utåt och spänn fast så att du kortar av panelen mha av höftbältet sas

Lycka till!
Tack för hjälpen! Det funkade någotsånär att dra in tyget men tror inte höftbärarbältet avlastar lika väl då det hamnar "upp och ner" om man säger så (har inte samma form uppe som nere nämligen). Lyckades inte riktigt det där med filt/handduk, blev för svårt att hålla koll på allt samtidigt. :P Knöt ju första gången igår så inte så konstigt kanske! :wink:

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?