Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Här träffas vi för att och få tips och råd (rent allmänt).

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av ericah
En kompis till mig ska snart ha barn nr 2 (storasyster är 26 mån). Vi pratade idag och hon tyckte det verkade smart med någon av ovanstående.

Jag har inte testat någon av dem och när jag nu läste i resensionerna så stod det att det inte funkade att bära en nying upprätt utan bara i vagga, stämmer det???
Användarens profilbild
Av Scharlott
Jag gissar att man råder att bära i vagga som nyfödd eftersom en EasyHug inte ger riktigt samma stöd som t.ex. en trikåsjal eller vävd knytbar långsjal. Själv föredrar jag trikåsjal till pyttebebisar :heart:

Erica, jag har en EasyHug i min privata sjalsamling - om din kompis har stl S kan hon få prova den och så kan hon ju samtidigt testa din Sino och jämföra lite vilken hon föredrar :wink:
Användarens profilbild
Av Fryle
Jag hade sonen i upprätt ställning i tricottin redan från början, det funkade jättebra. Vaggställning använde vi aldrig. (Fast mest använde vi Sinon. Tricottin är ju enklare och sinon bekvämare, så jag tycker nog de har sina olika användningsområden.
Användarens profilbild
Av ericah
Scharlott skrev:Jag gissar att man råder att bära i vagga som nyfödd eftersom en EasyHug inte ger riktigt samma stöd som t.ex. en trikåsjal eller vävd knytbar långsjal. Själv föredrar jag trikåsjal till pyttebebisar :heart:

Erica, jag har en EasyHug i min privata sjalsamling - om din kompis har stl S kan hon få prova den och så kan hon ju samtidigt testa din Sino och jämföra lite vilken hon föredrar :wink:
Hon behöver nog M, men tack iaf. Sinon ska hon få en visning av nu i veckan.
Användarens profilbild
Av Scharlott
ericah skrev:Hon behöver nog M, men tack iaf. Sinon ska hon få en visning av nu i veckan.
Ok. Hoppas hon kommer gilla din Sino 8)

Kan bara hålla med camsch! Du har absolut in[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?