Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Vilket bärverktyg ska jag använda? Varför?

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ankhiana
Hej!

Undrar lite om ni som har erfarenhet av Mei tai/BB-tai och MT-hybrid vad ni tyckte var fördelarna/nackdelarna med dessa. Jag funderar på att köpa någon av dessa alternativ för att få ett mellanting mellan en sjal och sele. Sonen är strax över 3 månader (62 lång och 7,5kg) funkar dessa alternativ för hans storlek? Vilken ger bäst avlastning för ryggen?

Och den slutliga frågan är vilken skulle ni rekommendera framför den andra? Och varför! :)
Av Ponyo
Själv tycker jag absolut bäst om hybrid. Jag behöver avbärarbältet för maximal avlasning. Sjalar skär in i rygg/midja på mig.
Däremot måste den ha utbredbara axelband.

Du kan inte testa olika? Om du bor nära mig, kan du få testa mina.
Ponyo skrev:Själv tycker jag absolut bäst om hybrid. Jag behöver avbärarbältet för maximal avlasning. Sjalar skär in i rygg/midja på mig.
Däremot måste den ha utbredbara axelband.

Du kan inte testa olika? Om du bor nära mig, kan du få testa mina.
Ja, jag hade hoppats att ett avbärarbälte skulle passa för min del då jag finner det behagligt att ha avlastning med höften (när jag haft tunga "backpacker" väskor iaf). Jag bor ju i Falun, känner ingen med hybrid men en här på sjalbarn har en MT som man kanske kan prova i alla fall. Tack för erbjudandet i alla fall, om man har vägarna förbi Stockholm framöver kanske. :wink:

Hybriden jag tittat på har utbredbara axelband (30cm). Har tittat efter det pga att jag hört hur viktigt andra har tyckt det varit. För mig är god avlastning A och O efter att ha en liten snabbare variant en sjal att ta på!

If you’ve been diving into Helldivers 2 and […]

Tack till er både, Joffsan och sunshine. […]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?