Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Wickz
Visst borde sådant ligga här?

Jag tänkte pyssla lite med dottern, men vill skapa saker nu till julen, som faktiskt blir fina och kan vara framme.. inte 1000 tals saker som jag inte vill ha...

Tips?

Hittat: http://www.ungafakta.se/pyssel/skapa/ men mycket där saknade kort och jag tycker det verkar trist att göra något som inte ens de lyckats få ok för ett kort innan de lägger upp dem.. och mycket har vi inte saker till..

Men vanliga hjärtan till julgranen borde man kunna göra, inte riktigt så fint dock, jag är eg allergisk mot sådana pappers saker... och en sockerbits lyckta... men ja den kanske kan bli fin, men tål sockret verkligen värmen från ljuset? Nåväl tips behövs verkligen, så jag tänkte att fler kanske ville pyssla lite till jul så kan vi byta ider om vi kommer på något?

måla gamla krukor är ju en sådandär sak som kan vara kul, och vita muggar...
Användarens profilbild
Av Wickz
Ok lite mer saker då, kanske lockar det någon att posta :)
http://budget1.blogspot.com/

där finns tex dessa:
Bild

Bild
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Vi har gjort :
Smällkarameller
Nejlikor i apelsiner
Ljuslyktor av barnmatsburkar
Potatistryck på ramar till dagiskortet
Trolldag med pepparkaksformar som sedan ska målas och hängas i granen

Sen blev jag sugen på göra mjölkpakets hus med ljus och sånna där glitterglover av glasburkar när jag läste lilla A bloggen
Användarens profilbild
Av Wickz
vart bara pärlplattstomtar och ett hjärta igår. idag kanske målade ´krukor om vi har några fler och glasburksvärmeljus. klarar alla av ljus? vi har inga barnmatsburkar men andra. Med större burkar som dolmio borde man kunna sätta i blockljus tex...
Skulle vilja orda några skålar till jul med men tror inte det finns några här
Användarens profilbild
Av Fjärilen
Alla håller ljus lika bra skulle jag tro.. MEN man ska inte ha ljus brinnande i dom för länge.
Min extra mamma höll på att bränna ner förtältet i sommars för att de hade haft värmeljus i glasburkar brinnande typ hela dagen och hela natten och då började boret brinna (plast men ändå) Men för "normal" användning håller det, typ en kväll eller så =)

Hmm.. Jag vill med ha mer tips på pyssel.. tycker det är svårt, för Saga är så liten eller ja eg inte det utan det är henns koncentration är ganska låg :)
Användarens profilbild
Av Wickz
Fjärilen skrev:Alla håller ljus lika bra skulle jag tro.. MEN man ska inte ha ljus brinnande i dom för länge.
Min extra mamma höll på att bränna ner förtältet i sommars för att de hade haft värmeljus i glasburkar brinnande typ hela dagen och hela natten och då började boret brinna (plast men ändå) Men för "normal" användning håller det, typ en kväll eller så =)

Hmm.. Jag vill med ha mer tips på pyssel.. tycker det är svårt, för Saga är så liten eller ja eg inte det utan det är henns koncentration är ganska låg :)
kristyr till att hänga i granen. kanske runt kort av henne? pappershjätan?
sockerkaksborgar?

Bild
Användarens profilbild
Av tweed
Jag och 3,5åringen har gjort ett långt flaggspel att hänga i granen istället för glitter. Jag köpte ett block med matchande scrappapper (tjockare papper) och ritade upp romber som jag klippte ut. Sen hjälpte H mig att limma och sätta fast dem på snöret. Sen fick hon spillet att klippa i småbitar och limma fast på större bitar. Idag bestämde hon sig för att ha en egen gran så då har vi ritat på samma papper efter pepparkaksformar och klippt ut och så har hon limmat småbitar på den omönstrade sidan :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?